کد خبر : 1838445 | 24 مرداد 1401 ساعت 15:40 | 2K بازدید | 0 دیدگاه

اعتراض به خاموش شدن پروژکتور یک امر عادی است!

مجدمی: امسال برای ارائه بازی هجومی آمده‌ایم

هافبک دفاعی نفت مسجد سلیمان می‌گوید مهره های خوبی برای گرفتن امتیازات لازم از بازی های این فصل دارند.

مجدمی: امسال برای ارائه بازی هجومی آمده‌ایم

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال نفت MIS در اولین دیدار خود در فصل جدید لیگ برتر، با یک پیروزی پر گل مس کرمان را از پیش رو برداشت. مسلم مجدمی بازیکن مسجد سلیمانی ها در این مورد به خبرنگار ورزش سه گفت: ما فکر نمی کردیم بازی تا این حد پر گل شود. از قبل هم پیش بینی می کردیم بازی خیلی  سختی باشد چون تیم مس تازه صعود کرده و آمده بود حداقل نتیجه را بگیرد. خدا را شکر بازی را خیلی خوب شروع کردیم و به گل هم رسیدیم. چند اشتباه فردی داشتیم و گل های بدی دریافت کردیم اما توانستیم جبران کنیم. دو سه بار به بازی برگشتیم و توانستیم این دیدار را ببریم. برای شروع لیگ این سه امتیاز خیلی برای ما مهم بود.

این بازیکن با اشاره به فرصت های از دست رفته نفت از جمله شوت محکمی که خودش روانه دروازه کرد و منجر به کرنر شد، ادامه داد: ما چند موقعیت خوب هم داشتیم که متاسفانه با بدشانسی و واکنش گلر حریف تبدیل به گل نشد. در کل به دنبال سه امتیاز بودیم. بازی به بازی تیم ما بهتر می شود چون بازی های دوستانه کمی انجام دادیم. امیدواریم در بازی های بعد شرایط بهتری داشته باشیم و بتوانیم از موقعیت های مان استفاده کنیم.

هافبک نفت  مسجدسلیمان در مورد اعتراض مسی های کرمان، خاموش شدن پروژکتور و دریافت گل سوم توضیح داد: پروژکتور کامل خاموش نشد. نور یکی دو نورافکن در همان لحظه کم شد و آنطور تاثیری نداشت و زمین تاریک نبود. همیشه از این اعتراضات می شود.

وی در مورد شروع طوفانی نفت مسجدسلیمان و اینکه پرگل ترین تیم هفته ابتدایی مسابقات بودند اظهار کرد: استراتژی آقای مهاجری به شکلی است که دوست ندارد تیمش عقب باشد. سال گذشته که با ما بود و همچنین امسال تا به حال ندیدم بگوید دفاع کنید و همیشه دوست داشته تیمش فوتبال بازی کند و در حمله باشد. دو گلی که دریافت کردیم تقریباً روی ضدحمله بود و اشتباهاتی هم صورت گرفت. وقتی روی ضد حمله گل می خوری یعنی تیمت بالا بازی کرده است‌. آقا  رضا دوست دارد تیمش هجومی بازی کند و بازیکنانی که در خط جلو گرفته ایم با کیفیت هستند. امیدوارم شانس با ما یار باشد و توپ های ما تبدیل به گل شود و آخر بازی حسرت نخوریم و از هجومی بودن استفاده کنیم و امتیازات لازم را بگیریم.

بازیکنن نفت مسجدسلیمان در مورد دیدار هفته آینده با هوادار گفت: خیلی در رسانه ها گفتند که هوادار گزینه سقوط است ولی من قبل از فصل که با بچه ها صحبت می کردم می گفتم هوادار تیم خوبی است و کادرفنی خوبی دارد و این را هم ثابت کردند. در یک بازی بیرون از خانه با تیم خوب آلومینیوم اراک به پیروزی رسیدند. به نظر من تمام بازی های لیگ سخت است و هر بازی شرایط خاص خودش را دارد. امیدوارم با  تمریناتی که در طول هفته انجام می دهیم و آنالیزی که آقا رضا انجام می دهد بتوانیم مقابل هوادار خوب کار کنیم و در تهران از این تیم امتیاز بگیریم تا شرایط ما بهتر شود.

مجدمی در پایان یادآور شد: امیدوارم هواداران را در ورزشگاه ببینیم. فکر می کنم در کل دنیا بازی با تماشاگران انجام می شود و لذت فوتبال هم به همین است. اینگونه بازی ها بهتر و با هیجان بیشتری برگزار می شود.

دیدگاه‌ها