کد خبر : 1838619 | 25 مرداد 1401 ساعت 13:46 | 33.9K بازدید | 17 دیدگاه

اعلان جنگ با مهاجم دانمارکی؛ از بارسا برو!

مدیران بارسا آماده برخورد جدی با مارتین برایثویت، مهاجم دانمارکی، هستند که حاضر نیست این باشگاه را ترک کند.

اعلان جنگ با مهاجم دانمارکی؛ از بارسا برو!

به گزارش "ورزش سه"، تلاش باشگاه بارسا برای فروش بازیکنانش و جبران بخشی از هزینه صورت گرفته برای جذب بازیکنان جدید هنوز به نتیجه خاصی نرسیده است. 
مدیران این باشگاه امیدوار بودند که تعدادی از بازیکنان قبلی این باشگاه از جمله ساموئل اومتیتی، ممفیس دیپای، فرانکی دی‌یونگ و مارتین برایثویت را بفروشند تا بودجه هزینه شده برای تقویت این تیم را تا حدی جبران کنند اما در انجام این کار موفق نبوده‌اند و این در حالی است که 15 روز تا پایان پنجره نقل و انتقالات باقی مانده است. 
برایثویت یکی از گزینه‌های بارسا برای فروش در این تابستان بود اما به نظر می‌رسد که این بازیکن به هیچ وجه حاضر نیست از دو سال مدت باقی مانده قراردادش با این باشگاه بگذرد. 

1644662
بارسا اعلام کرده که حتی حاضر است او را به عنوان بازیکن آزاد به باشگاه دیگری منتقل کند اما عدم همکاری او در این شرایط باعث شده است که رابطه‌اش با مدیران این باشگاه به شدت تیره و تار شود. 
گفته می‌شود این باشگاه در حال بررسی شرایط فسخ قرارداد برایثویت است و قصد دارد راهی پیدا کند که مجبور به پرداخت دستمزد و غرامت به او برای دو سال باقی مانده از قراردادش نباشد. 
مدیران این باشگاه امیدوار بودند که او پس از مصدومیت طولانی‌مدت و فرصتی که برای ادامه حضور در نوکمپ پیدا کرد، با این باشگاه و شرایط بحرانی‌ای که دارد همکاری کند اما این اتفاق رخ نداد تا آنها به شدت از رفتارهای او خشمگین شوند.

دیدگاه‌ها