کد خبر : 1838787 | 26 مرداد 1401 ساعت 13:38 | 47.6K بازدید | 28 دیدگاه

پیام نویل به رونالدو: همین حالا بیا و حرف بزن!

گری نویل، کاپیتان سابق منچستریونایتد، از کریستیانو رونالدو خواست که اگر حرفی دارد همین حالا آن را مطرح کند.

پیام نویل به رونالدو: همین حالا بیا و حرف بزن!

به گزارش "ورزش سه"، رونالدو همچنان جنجالی‌ترین چهره منچستریونایتد در هفته‌های اخیر به حساب می‌آید و حواشی پیرامون تصمیم او برای جدایی از این باشگاه ادامه دارد. 
این بازیکن پس از شکست 0-4 برابر برنتفورد حاضر نشد برای تشکر و تشویق هوادارانی که در ورزشگاه حریف حضور پیدا کرده بودند به سمت آنها برود و این انتقادات بسیاری را برای او به همراه داشت. 
این ستاره پرتغالی شب گذشته در واکنش به پستی که در یکی از صفحات هواداری‌اش در اینستاگرام درباره احتمال پیوستنش به اتلتیکو مادرید منتشر شده بود اظهاراتی را مطرح کرد که توجه بسیاری را جلب کرده است. 

1736011
رونالدو مدعی شد که تمامی صحبت‌های رسانه‌ها درباره او دروغ است و با اعتراض نسبت به اظهارات و شایعات مطرح شده درباره خودش و آینده‌اش وعده داد که در طی چند هفته آینده مصاحبه‌ای را انجام می‌دهد و حقیقت را برای همه شرح خواهد داد. 
نویل در واکنش به اظهارات مطرح شده از سوی رونالدو و وعده‌ای که درباره مطرح کردن حقایق داده است، از این بازیکن خواست که هرچه زودتر این کار را انجام دهد. 
این کاپیتان سابق یونایتد در توییترش نوشت:« چرا بزرگ‌ترین بازیکن تاریخ (از نظر من) باید دو هفته برای گفتن حقیقت به هواداران منچستریونایتد صبر کند؟ همین حالا پاشو و حرف بزن! این باشگاه در بحران است و نیاز به رهبری برای هدایت دارد. او تنها کسی است که می‌تواند یقه این شرایط را بگیرد!»

دیدگاه‌ها