کد خبر : 1838805 | 26 مرداد 1401 ساعت 15:18 | 14.4K بازدید | 5 دیدگاه

ده نفره این تیم پرستاره را متوقف کردیم

اکوان: کار ما مقابل پرسپولیس را کوچک نشان ندهید

مدافع ذوب آهن می‌گوید کلین شیت مقابل پرسپولیس کار بزرگی است.

اکوان: کار ما مقابل پرسپولیس را کوچک نشان ندهید

به گزارش "ورزش سه"، آرمان اکوان مدافع تازه کار تیم ذوب‌آهن در گفتگو با خبرنگار ما در مورد دیدار با پرسپولیس گفت: خداراشکر در اولین بازی لیگ برتر بازی کردم و خوشحالم مقابل پرسپولیس بود. بازی خیلی خوبی بود و ما برای ۳ امتیاز رفته بودیم که متاسفانه ده نفره شدیم و طبیعی بود که بعد از اخراج بخواهیم گل نخوریم و حداقل امتیاز این بازی را بگیریم.

او در مورد اولین بازی لیگ برتری‌اش اظهار داشت: من چند سالی بود که می‌توانستم به لیگ برتر بیایم و صد بازی در لیگ یک داشتم اما هیچ مربی نبود که این شجاعت را داشته باشد به من اعتماد کند. آقای تارتار و باشگاه ذوب آهن این شهامت را داشتند به من اعتماد کردند و امیدوارم پاسخ اعتمادشان را به خوبی بدهم.

وی در مورد حضور مدافعان سرشناس در ذوب آهن عنوان کرد: من انگیزه خودم را دارم. در پست دفاع وسط هم با آقای قاسمی، محمدی، قریشی، نورمحمدی و... رفیق هم هستیم و خوشحالم کنار آنها بازی می‌کنم. من سعی کردم همیشه با خودم رقابت کنم و الان هم در تمرینات تمام تلاشم را می‌کنم.

اکوان در خصوص حمایت تارتار از او با جذب از لیگ یک توضیح داد: واقعا معدود مربیان مثل آقای تارتار هستند که به لیگ‌های پایین‌تر نگاه می‌کنند و بازیکنان جوان را جذب می‌کنند. این هم از نظر اقتصادی برای باشگاه خوب است و هم  از نظر فوتبالی برای فوتبال کشور. جا دارد دوباره از ایشان و باشگاه ذوب آهن تشکر کنم.

وی در مورد اتهام دفاع اتوبوسی مقابل پرسپولیس گفت: ما برای سه امتیاز رفته بودیم و می‌خواستیم حداکثر امتیازات دیداری که میزبان هستیم را بگیریم. طبیعی بود نیمه دوم چون ۱۰ نفره هستیم باید گل نخوریم. جلوی پرسپولیس کلین شیت کردن ده نفره کار بزرگی است و نباید کار تیم ما را کوچک نشان دهند.

دیدگاه‌ها