کد خبر : 1838825 | 26 مرداد 1401 ساعت 17:22 | 69.8K بازدید | 31 دیدگاه

زور تیم ملی والیبال به پرسپولیس نرسید

برخلاف اعلام قبلی دیدار پرسپولیس و فولاد از شبکه سوم سیما پخش خواهد شد و بازی والیبال ایران و صربستان در جام واگنر را شبکه ورزش پخش می‌کند.

زور تیم ملی والیبال به پرسپولیس نرسید

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی والیبال ایران طی روزهای گذشته به لهستان سفر کرد تا در مسابقات جام واگنر شرکت کند. رقابت‌هایی که یک تورنمنت تدارکاتی فوق‌العاده برای شاگردان بهروز عطایی محسوب می‌شود تا بتوانند به بهترین شکل خود را برای حضور قدرتمند در مسابقات قهرمانی جهان آماده کنند.

ایران در جام واگنر به مصاف سه قدرت بزرگ دنیای والیبال یعنی آرژانتین، صربستان و لهستان خواهد رفت. لهستان و صربستان که دو قدرت مهم و از مدعیان قهرمانی جهان محسوب می‌شوند. همچنین آرژانتین هم تیم سوم المپیک است و مهمتر این که ایران با آنها در مسابقات قهرمانی جهان هم‌گروه است.

اما یک مشکل در رابطه با پخش دیدار دوم ایران در جام واگنر وجود دارد. با توجه به درخواست‌ها، شبکه سوم سیما قصد دارد رقابت‌های ایران در جام واگنر را پخش زنده کند. با این حال دیدار ایران برابر صربستان که جمعه شب ساعت ٢٠ برگزار می‌شود با بازی پرسپولیس و فولاد در لیگ ایران(ساعت ٢٠:٣٠) همزمان شده و همین موضوع ابهاماتی را در مورد پخش مسابقه تیم ملی والیبال به‌وجود آورده بود.

در ابتدا گفته شد که بازی ایران و صربستان از شبکه سوم سیما پخش خواهد شد اما حالا روابط عمومی این شبکه اعلام کرد که دیدار پرسپولیس و فولاد را پخش زنده خواهد کرد. به این‌ترتیب بازی تیم‌های ایران و صربستان در جام واگنر از شبکه ورزش سیما پخش زنده خواهد شد.

دیدگاه‌ها