کد خبر : 1838868 | 26 مرداد 1401 ساعت 20:30 | 86.6K بازدید | 21 دیدگاه

فقط یک پیشنهاد دیوانه‌وار؛

کاسمیرو به یک شرط به منچستریونایتد می‌رود

کاسمیرو به این راحتی راضی به ترک رئال مادرید نیست و منچستریونایتد کار دشواری برای جذب او دارد.

کاسمیرو به یک شرط به منچستریونایتد می‌رود

به گزارش "ورزش سه"، مدیران منچستریونایتد قبل از شروع رسمی پنجره تابستانی تلاش خود برای جذب فرانکی دی یونگ، هافبک هلندی و 25 ساله بارسلونا را آغاز کردند و حالا و بعد از گذشت سه ماه، به نظر می‌رسد این پروژه با شکست مواجه شده است. این بازیکن تمایلی به ترک نوکمپ ندارد و شرایط نابسامان در اولدترافورد باعث شده دی یونگ علاقه‌ای به پوشیدن لباس منچستریونایتد نداشته باشد. اما در 24 ساعت اخیر اخباری در مورد احتمال انتقال کاسمیرو، هافبک باتجربه و پرافتخار رئال مادرید به یونایتد مطرح شده و مدیران باشگاه انگلیسی قصد دارند مذاکرات برای نهایی کردن این انتقال را آغاز کنند.

1736107

فابریتزیو رومانو در گزارشی مدعی شد ارقامی بین 45 الی 50 میلیون یورو به هیچ‌عنوان برای وسوسه کردن رئال مادرید کافی نیست و آنها برای فروش این ستاره برزیلی رقم خیلی بیشتری می‌خواهند. خود کاسمیرو نیز فقط با یک دستمزد نجومی و دیوانه وار حاضر به ترک برنابئو می‌شود و در حال حاضر شانس چندانی برای این انتقال وجود ندارد. البته صحبت‌های کارلو آنچلوتی با این بازیکن نقش مهمی در آینده او خواهد داشت.

به نظر می‌رسد کاسمیرو از رقم خوردن برخی اتفاقات در باشگاه رضایت ندارد، اما ترک رئال مادرید برای او تصمیم راحتی نیست و این اتفاق فقط در صورت پیشنهادی بزرگ از سوی منچستریونایتد رخ خواهد داد. کاسمیرو در سال‌های اخیر و در ترکیب رئال مادرید به همه افتخارات دست یافته و تنها در شرایطی خاص حاضر به ترک این تیم خواهد شد.

دیدگاه‌ها