کد خبر : 1838997 | 27 مرداد 1401 ساعت 17:09 | 17.8K بازدید | 3 دیدگاه

نامه تهدیدآمیز هواداران یونایتد به خریدار سهام باشگاه

یک گروه هواداری منچستریونایتد با انتشار نامه‌‌ای سرگشاده‌، به یک کمپانی آمریکایی که به دنبال خرید بخشی از سهام این باشگاه است؛ هشدار دادند.

نامه تهدیدآمیز هواداران یونایتد به خریدار سهام باشگاه

به گزارش "ورزش سه"، خانواده گلیزر نزدیک به دو دهه است که مالکیت کامل باشگاه منچستریونایتد را در اختیار دارد اما به تازگی گفته شده که کمپانی آپولو قصد دارد بخشی کوچکی از سهام این باشگاه را بخرد.
مشکلات باشگاه منچستریونایتد و اعتراض مداوم هواداران باعث شده تا تعدادی از اعضای خانواده گلیزر مایل به فروش این باشگاه باشند اما آورام و جوئل گلیزر که مالکان اصلی این باشگاه محسوب می شوند، دوست دارند همچنان کنترل این باشگاه را در اختیار داشته باشند.

1736301
هواداران یونایتد مدت‌هاست در تلاش هستند تا خانواده گلیزر را مجبور به فروش منچستریونایتد کنند.

تعدادی از هواداران یونایتد در اعتراض به حضور گلیزرها در راس این باشگاه، گروهی با نام BoycottGlazers (گلیزرها را بایکوت کنید) تشکیل داده‌اند و اکنون به کمپانی آپولو هشدار داده اند که از حضور آنها هم در اولدترافورد استقبال نمی شود.
آنها معتقدند که تلاش کمپانی آپولو برای خرید سهام منچستریونایتد در واقع باعث از بین رفتن شانس سر جیم راتکلیف، ثروتمندترین مرد بریتانیا می شود که برای خرید این باشگاه اظهار تمایل کرده است و هواداران یونایتد نیز ترجیح می دهند او کنترل اوضاع را در اولدترافورد برعهده داشته باشد.

1736302
سر جیم راتکلیف، ثروتمندترین مرد بریتانیا، هم برای خرید یونایتد ابراز علاقه کرده و هواداران این باشگاه ترجیح می‌دهند او را در اولدترافورد ببینند.

در بخشی از نامه هواداران یونایتد به کمپانی آپولو آمده است:" هواداران منچستریونایتد متوجه شده اند که گروه مدیریتی شما قصد دارد در باشگاه ما سرمایه گذاری کند. اجازه بدهید رک و صریح باشیم. مانند خانواده گلیزر، از شما هم در منچستر استقبال نمی‌شود. سرمایه گذاری نکنید."
 

دیدگاه‌ها