کد خبر : 1839013 | 27 مرداد 1401 ساعت 18:01 | 12K بازدید | 6 دیدگاه

دلیل اصلی شکست مذاکرات یونایتد با هافبک یوونتوس

مذاکرات منچستریونایتد با آدرین رابیو، هافبک یوونتوس، بی نتیجه ماند و دلیل اصلی آن هم کمیسیون بالای مدیر برنامه‌ او بود.

دلیل اصلی شکست مذاکرات یونایتد با هافبک یوونتوس

به گزارش "ورزش سه"، منچستریونایتد همچنان امیدوار است که بتواند خط میانی تیمش را برای فصل جدید تقویت کند و آدرین رابیو یکی از گزینه‌های جدی این باشگاه بود.

1736313

مدیران منچستریونایتد در ماه‌های اخیر تلاش زیادی برای جذب فرانکی دی‌یونگ انجام دادند اما علی‌رغم توافق با مدیران بارسلونا، این بازیکن همچنان حاضر به پذیرش پیشنهاد یونایتد و حضور در اولدترافورد نیست. 
همین موضوع باعث شد که مدیران یونایتد به دنبال یافتن گزینه جانشین برای این هافبک هلندی باشند و مذاکراتی را با رابیو انجام دادند. 

پیشنهاد رسمی برای جذب این بازیکن هم ارائه شد و دو باشگاه بر سر مبلغ 15 میلیون پوند به توافق رسیدند. 
جان مرتاف، مدیر فوتبال یونایتد، هفته گذشته به تورین پرواز کرد تا با ورونیک رابیو، مادر و مدیر برنامه این هافبک فرانسوی، دیدار و مذاکره کند. مذاکرات بیش از اندازه طولانی شد و در نهایت یونایتد قید هافبک فرانسوی را زد و حالا به دنبال خرید کاسمیرو، هافبک برزیلی رئال است.

1734139

طبق ادعای گاردین، مهمترین دلیل شکست مذاکرات با رابیو، درخواست کمیسیون 10 میلیون یورویی مادر او بود. ورونیک علاوه‌بر دستمزد 10 میلیون یورویی برای پسرش، 10 میلیون یورو کمیسیون انتقال نیز برای خودش می‌خواست که این خواسته با مخالفت مدیران منچستر روبه‌رو شد. جالب اینکه دستمزد رابیو در یوونتوس هفت میلیون یورو است.

مادر رابیو زمانی که این بازیکن در عضویت پی‌اس‌جی بود نیز با سختگیری‌های خود در مذاکرات تمدید، حواشی زیادی را باعث شد. پی‌اس‌جی، رابیو را از تیم اول کنار گذاشت و او 6 ماه به دور از میادین ماند تا در نهایت راهی یوونتوس شد.

دیدگاه‌ها