کد خبر : 1839233 | 28 مرداد 1401 ساعت 20:41 | 8.3K بازدید | 3 دیدگاه

سوپرگل در جواب توپی که وسط زمین لو رفت؛

شروع رویایی مس در کرمان با گلی رویایی (عکس)

محمدامین کاظمیان با گلی انفرادی در دقیقه 27 دروازه پیکان را به زیبایی هر چه تمام تر باز کرد تا اولین گل مس در بازگشت به لیگ برتر رویایی باشد.

شروع رویایی مس در کرمان با گلی رویایی (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، مصاف مس کرمان و پیکان بدون موقعیت ویژه‌ای در ورزشگاه باهنر دنبال می‌شد که یک اشتباه از هافبک تیم فوتبال پیکان و توپ ربایی سریع محمدامین کاظمیان این بازیکن را در موقعیت پیش روی قرار دارد.
کاظمیان پس  از این توپ ربایی با وجود اینکه چند مدافع تیم میهمان مقابل او بودند، با سرعت هر چه تمام‌تر به سمت دروازه حریف حرکت کرد و وقتی به خط محوطه جریمه رسید توانست با یک حرکت تکنیکی به سمت راست خود، دو بازیکن پیکان را از بازی محو کند و سپس با یک شوت روی پای محکم و دقیق پای راست، دروازه مجد کرمانشاهی را برای اولین مرتبه  در لیگ بیست و دوم باز کند.

1736743

کاظمیان 25 ساله طی سال‌های اخیر نیز در مس کرمان حضور داشته و در شرایطی که سال گذشته به عنوان بهترین وینگر مسابقات لیگ دسته اول معرفی شد، حالا با اعتماد فرزاد حسین خانی در لیگ برتر هم در حال خودنمایی است.
این وینگر که در مصاف با پیکان با پای غیرتخصصی موفق به باز کردن دروازه حریف شد، در مصاف هفته اول مقابل نفت مسجد سلیمان نیز علی رغم شکست 3 بر 2 تیمش زننده یکی از گل‎های نارنجی‌پوشان کرمانی بود.
گفتنی است پس از گل تماشایی کاظمیان، مس کرمان با حرکت خوب قاسمی‌نژاد به  پنالتی رسید و عارف رستمی در دقیقه 40 گل دوم مسابقه را برای میزبان ثبت کرد تا شاگردان حسین خانی که پس از هشت سال بار دیگر در خانه و در لیگ برتر بازی می‌کنند، شروعی رویایی در ورزشگاه باهنر کرمان داشته باشند.

1736744
1736745
1736742
1736754

دیدگاه‌ها