کد خبر : 1839253 | 28 مرداد 1401 ساعت 22:32 | 4.5K بازدید | 2 دیدگاه

هوادار مالکانه بازی کرد اما ما موقعیت بیشتری داشتیم؛

مهاجری: باید شیب رو به بالایی داشته باشیم

رضا مهاجری می‌گوید تقسیم امتیازات در مسابقه هوادار و نفت مسجدسلیمان عادلانه بوده است.

مهاجری: باید شیب رو به بالایی داشته باشیم

به گزارش "ورزش سه"، رضا مهاجری پس از دیدار هوادار و نفت مسجدسلیمان که با تساوی ۱-۱ به پایان رسید در نشست خبری حاضر شد و درباره این مسابقه گفت: بازی خوبی بود. لیگ هنوز جا نیفتاده؛ تیم ها در حال هماهنگ شدن هستند و بدن ها هم به مرور شرایط بهتری پیدا می‌کنند. ما بازی را خوب شروع کردیم و صاحب موقعیت شدیم و گل زدیم. بعد از گل عقب‌نشینی کردیم اما این کار با هدف انجام شد؛ توپ را به هوادار دادیم و سعی کردیم تله‌گذاری کنیم تا بتوانیم روی اشتباهات و توپ‌گیری ها در مرکز زمین، صاحب موقعیت بشویم و در هر دو نیمه چند موقعیت هم به دست آوردیم.

وی افزود: گلایه هایی از بچه های خودمان دارم؛ ما روی نقطه قوت هوادار تاکید زیادی کرده بودیم و می‌دانستیم خط هافبک و مهاجمان خلاق و توانمندی دارد و به بچه ها هم گوشزد کرده بودیم که اگر یک در مقابل یک را ببازیم کار سخت می‌شود. اگر به گلی که خوردیم رجوع کنید، بازیکن حریف در عرض هافبک ما راه می‌افتد و دو سه بازیکن را جا می‌گذارد و پاس تو در می‌دهد که متاسفانه تبدیل به گل شد.

سرمربی نفت مسجدسلیمان تصریح کرد: بازی مالکانه تر را هوادار ارائه داد اما ما خلق موقعیت بیشتری داشتیم که فرصت سوزی کردیم. پیمان میری، سامان نریمان جهان و خرم‌الحسینی موقعیت داشتند که گل نشد اما یک امتیاز هم مقابل تیم هوادار، ارزشمند است. حیف شد در روزی که می‌توانستیم برنده باشیم، دو امتیاز را در تهران جا گذاشتیم‌. به بچه ها خسته نباشید می‌گویم و امیدوارم بتوانیم به روندمان ادامه بدهیم.

مهاجری ادامه داد: در این بازی ناهماهنگی های تیم‌ ما نسبت به بازی گذشته بهتر شده بود و امیدواریم هر چه جلوتر می‌رویم، تیم هماهنگ تری داشته باشیم. این شرایط با توجه به تغییرات عمده ای که در نفرات تیم‌مان داشتیم برایمان قابل پیش‌بینی بود. ۳-۴ هفته زمان می‌برد تا نفرات هماهنگ شوند و مجبور هستیم در این مدت نتیجه‌‌گرا بازی کنیم تا به فوتبال ایده‌آل خودمان برسیم. ما بعد از گل توانستیم به شرایط بازی برگردیم و صاحب موقعیت شدیم اما در نهایت فکر می‌کنم تقسیم امتیازات عادلانه بود.

سرمربی نفت در پایان در پاسخ به اینکه آیا این تیم امسال می‌تواند روند متفاوتی را در طول فصل طی کند گفت: تمام تلا‌ش‌مان این است که بتوانیم روند مثبتی را پیش ببریم. همه باید بدانیم اگر قرار است اتفاق بهتری نسبت به گذشته رخ بدهد نباید روند سینوسی داشته باشیم و باید شیب‌مان رو به بالا باشد؛ اگر بتوانیم این مسئله را پیاده کنیم به این هدف می‌رسیم اما اگر اینطور نباشد موج سینوسی دامن‌گیرمان می‌شود که اصلا دوست ندارم این اتفاق رخ بدهد. بچه ها تلاش می‌کنند تا بتوانیم روند خوب‌مان را حفظ کنیم.

دیدگاه‌ها