کد خبر : 1839305 | 29 مرداد 1401 ساعت 09:54 | 13.5K بازدید | 1 دیدگاه

رد پیشنهاد جدید PSG؛ ستاره اینتر می‌ماند

با وجود ارائه پیشنهاد جدید از سوی پاری سن ژرمن، باشگاه اینتر از تصمیمش برای فروش میلان اشکرینیار منصرف شده است.

رد پیشنهاد جدید PSG؛ ستاره اینتر می‌ماند

به گزارش "ورزش سه"، مذاکرات بر سر انتقال اشکرینیار از مدت‌ها قبل بین مدیران دو باشگاه اینتر و پی اس جی آغاز شده بود اما حال شرایط به شکل دیگری پیش رفته است. 
لوئیس کامپوس علاقه زیادی به جذب این بازیکن داشت و امیدوار بود که بتواند با حضور او خط دفاعی تیمش را بیش از پیش تقویت کند تا به آنها در رویای کسب جام قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا کمک کند. 
باشگاه اینتر هم شرایط مالی خوبی را تجربه نمی‌کند و همین باعث شد که آنها به دنبال فروش این مدافع باتجربه که از مهره‌های کلیدی آنها در دو فصل اخیر به حساب می‌آید باشند. 

1736520
اما حالا جانلوکا دی مارتزیو مدعی شده است که استیون ژانگ، رییس باشگاه اینتر، تصمیم گرفته است که درخواست‌های سیمونه اینزاگی، سرمربی این تیم، برای عدم فروش این بازیکن را قبول کند و به سرما‌یه‌گذارانش اطلاع داده است که تصمیمی برای فروش اشکرینیار در این پنجره نقل و انتقالاتی ندارد.
این در حالی است که گفته می‌شود پی اس جی به تازگی پیشنهاد جدیدی را برای جذب این بازیکن به مدیران اینتر ارائه کرده است و امیدوار به ادامه مذاکرات و رسیدن به نتیجه نهایی بود. 
با این حال، ژانگ حاضر نیست این ستاره تیمش را تحت هیچ شرایط و با هر قیمت پیشنهادی در این تابستان به فروش برساند و مذاکرات برای تمدید قرارداد این بازیکن 27 ساله که تابستان سال بعدی به پایان خواهد رسید به زودی آغاز می‌شود. 
 

دیدگاه‌ها