کد خبر : 1839316 | 29 مرداد 1401 ساعت 11:20 | 16.4K بازدید | 4 دیدگاه

حضور تماشاگران صددرصدی شود

مدیرعامل نساجی: داور بازی ما و سپاهان را تنبیه نکنید

مدیرعامل نساجی مازندران معتقد است باید تمام تیم ها از حضور ۱۰۰ درصدی هواداران خود بهره ببرند.

مدیرعامل نساجی: داور بازی ما و سپاهان را تنبیه نکنید

به گزارش "ورزش سه"، ایزد سیف‌الله پور در برنامه شب های فوتبالی در خصوص وضعیت ورزشگاه وطنی گفت: با پیگیری های حضرتعالی و همکاران شما در رسانه ها و حضور وزیر محترم ورزش و مسئولین کشوری همزمان با بازی با ملوان قرار است افتتاح شود. باید از استاندار محترم مازندران و شخص آقای رنگرز تشکر کنم. اشکالاتی وجود داشته که آنها را هم برطرف کردند. چراکه ما قرار است میزبان بازی های آسیایی باشیم. 
وی ادامه داد: یک سری از دوستان شیطنت می کنند و متوجه نیستند نساجی نماینده ایران در رقابت های آسیایی است. بعضی از دوستان دوست ندارند اتفاق بیفتد ولی باید از آقای دکتر رنگرز تشکر کنم که همیشه خودش پای کار بوده و دوست دارد بهترین کار را برای ما انجام دهد.
وی در خصوص این که دقیقا افتتاح وطنی چه روزی انجام خواهد شد ادامه داد: قرار است ۲ ساعت قبل از بازی بعدی ما افتتاح شود و امیدواریم اتفاق خوبی برای این ورزشگاه رقم بخورد. کار vip، cip ، رختکن ها و زمین انجام شد. آقای مطهری دوست داشت بازی در قائم شهر برگزار شود تا ما بیشتر از این شرمنده هواداران نشویم. گله من این است که در هفته اول اجازه حضور تماشاگران را ندادند در این یک هفته چه اتفاقی افتاد که به یکباره گفتند بازی ها باید با تماشاگر برگزار شود؟ خدا خیرشان بدهد که این اتفاق افتاد، حیف است فوتبال بدون تماشاگر برگزار شود و حالا که این اتفاق افتاده من یک سوال دارم اینکه چرا در یک استان اجازه می‌دهند تماشاگر باشد ولی به یک استان دیگر اجازه نمی‌دهند؟ این ظلم به تیم های شهرستانی است. صحبت های آقای نکونام که خودشان از افتخارهای فوتبال ایران هستند شنیدنی بود. خطراتی که فوتبال ما را تهدید می کند جدی بگیریم. شاید وزیر محترم ورزش از الزامات صحبت نکند ولی ما فوتبالی ها می دانیم که این ها الزامی است. چرا ملوان باید از حضور تماشاگر محروم باشد؟ چرا هواداران خونگرم تیم ها به ورزشگاه نیایند و تیم های خودشان را حمایت نکنند؟ پشتوانه ما و درآمد ما از همین تماشاگر است. اگر قرار است تماشاگر باشند چرا بعضی از استان ها که لابی قوی تری دارند این اتفاق برایشان افتاد؟ این عدالت نیست، فوتبال برای همه مردم است. 

1736534
وی اضافه کرد: در یک ورزشگاه اجازه می دهند تماشاگر بیاید، من می خواهم ببینم چه پروتکلی رعایت می شود که می گویند ۳۰ درصد؟ این رقم را می گویند تا دو نیمکت با فاصله قرار بگیرد. وقتی در یک ورزشگاه می بینیم کلیه جایگاه روبرو به تمام تماشاگران اختصاص داده می‌شود پس پروتکلی رعایت نشده. هنوز که هنوز است در کشور ما این قوانین استانی انجام می شود. به هر حال ما در روز پنجشنبه میزبان هوادارانمان خواهیم بود. خواهشی که از فدراسیون و سازمان لیگ دارم این است که داستان درصد را جمع کنند و حضور هواداران صد در صد باشد. مگر الان اتفاقی می افتد؟ مگر دیروز که در ورزشگاه آزادی جایگاه روبرو پر شد اتفاقی افتاد؟ اجازه بدهند هواداران بیایند و از این فوتبال لذت ببرند. بازی های تراکتور و نفت مسجد سلیمان باید هوادار باشد ما با تماشاگران زنده هستیم. یار دوازدهم  نساجی هوادارش است. قدرت دولتی پشتیبان ما نیست و از بخش خصوصی حمایت می شویم و تنها یار ما تماشاگران هستند.
سیف الله پور در خصوص اینکه سازمان لیگ اعلام کرده هر ورزشگاهی بتواند بلیت فروشی الکترونیکی داشته باشد می تواند از حضور هواداران نیز بهره ببرد توضیح داد: خدا را  شکر سه سال پیش ورزشگاه وطنی توسط شرکت توسعه و تجهیز کار گیت هایش انجام شد. اگر خاطرتان باشد قرار شد آن زمان گیت ها به ورزشگاه شهدای ساری برود که این اتفاق نیفتاد. ورزشگاه کلا عوض شده و ارتقا پیدا کرده اما ضمن تقدیر و تشکر از مهمان نوازی بسیارخوب باشگاه سپاهان مقابل نساجی با نهایت احترامی که برای مدیرعامل و اعضای محترم هیئت مدیره باشگاه سپاهان قائل هستم چطور به فاصله ۵ ساعت مانده تا بازی ما با آنها، یکباره بازی با تماشاگر شد؟ اگر ما می دانستیم این بازی قرار است با تماشاگر باشد ما هم از ظرفیت‌های خودمان استفاده می‌کردیم. خواهش می‌کنم اجازه بدهند در همه بازی ها تماشاگر حضور داشته باشد. فشار بیاوریم و باشگاه ها را برای همین مسئله آماده کنیم ولی وقتی بیانیه صادر می شود و می‌گویند ملاک حضور تماشاگر در ورزشگاه دارا بودن گیت الکترونیکی و بلیت فروشی الکترونیکی است، در صورتی که این دو مورد را داشته باشی شورای تامین تصمیم‌گیری می‌کند. برخی از ورزشگاه ها که این موارد را ندارند چطور می توانند تماشاگر داشته باشند؟

وی  در ادامه اضافه کرد: ما بی نهایت از باشگاه سپاهان تقدیر و تشکر می کنیم که در بدترین شرایط به داد ما رسید. اصلاً بحث ما سپاهان نیست، من می‌گویم چرا در بازی اول به ما اجازه حضور تماشاگران را ندادند؟ چه اتفاقی افتاد که در هفته دوم این اجازه را صادر کردیم؟ تماشاگران خونگرم اصفهان به ورزشگاه آمدند و خدایی نکرده من نمی‌خواهم تقابلی با این ها داشته باشم. من اینجا اعلام می کنم باید به تمام تماشاگران این اجازه را بدهیم که حضور پیدا کنند وگرنه ما باید در انتظار اتفاقات تلخی باشیم.
سیف الله پور افزود: از جناب آقای افشاریان که امشب صادقانه حرف هایش را زد تشکر می کنم و یک نکته هم بگویم، من نمی خواهم اسم داور بازی را بیاورم ولی داوری که برای ما قضاوت کرد یکی از شریف ترین داوران است. یعنی داوری کلاً شریف است و اشتباه طبیعت فوتبال است، همانطور که خود داور می آید و به اشتباهش پی می برد. اما یادمان باشد داوران قصوری ندارند که محروم شوند ما مقصر هستیم که امکانات را برای آنها فراهم نمی کنیم. در همین شبکه ورزش اغلب بازی های زنده را که تماشا می‌کنیم. بهترین داوران دنیا که بین المللی هستند اشتباهاتی در بازی دارند ولی به محض اینکه سیستم var را چک می کنند به اشتباه خود پی می‌برند. ما این امکانات را نداریم و به یکباره دوست داریم داوران خود را تنبیه کنیم.
سیف الله پور یادآور شد: انشاالله از این هفته در ورزشگاه وطنی با افزایش صندلی هایی که به همت اداره تربیت بدنی کل استان مازندران اضافه شده در خدمت هواداران خواهیم بود.

ویدئو: 257939

دیدگاه‌ها