کد خبر : 1839334 | 29 مرداد 1401 ساعت 12:29 | 23K بازدید | 13 دیدگاه

پی‌اس‌جی تسلیم نمی‌شود؛ سیلوا را می‌خواهیم

لوئیس کامپوس، مدیر ورزشی جدید پاری سن ژرمن، همچنان از جذب برناردو سیلوا ناامید نشده است.

پی‌اس‌جی تسلیم نمی‌شود؛ سیلوا را می‌خواهیم

به گزارش "ورزش سه"، سیلوا به یکی از بازیکنان جذاب و مهم در این پنجره نقل و انتقالاتی تبدیل شده که مورد توجه بارسلونا و پاری سن ژرمن قرار دارد. 
این بازیکن پرتغالی یکی از مهره‌های کلیدی تیم پپ گواردیولا در قهرمانی‌های چند فصل اخیر در لیگ برتر بوده است اما به نظر می‌رسد که تصمیمش برای جدایی از این باشگاه کاملا جدی است.
پیش از این چند رسانه انگلیسی نیز از علاقه او به ترک انگلیس خبر داده بودند، چرا که این بازیکن دوست دارد به پرتغال نزدیک‌تر باشد تا بتواند راحت‌تر با خانواده‌اش که در این کشور حضور دارند رفت و آمد کند. 
بسیاری معتقد بودند که او مایل است به بارسلونا ملحق شود و تحت هدایت ژاوی به میدان برود اما مبلغ مدنظر سیتیزن‌ها برای فروش او که نزدیک به 100 میلیون یورو تخمین زده شده بود از توان پرداختی بارسا خارج بود و به همین دلیل انجام این انتقال عملا غیرممکن شد. 

1733467
چند روز قبل گفته شد که پی اس جی در حال بررسی شرایط جذب این بازیکن است و کریستوف گالتیه از مدیران این باشگاه خواسته است که تمام تلاش خود را برای رسیدن به این هدف به کار بگیرند. 
کامپوس نیز علاقه زیادی به کار با سیلوا دارد و حالا روزنامه فرانسوی اکیپ خبر داده است که مدیران پی اس جی بار دیگر مذاکرات با سیتی را آغاز کرده‌اند و قصد دارند پیشنهاد جدیدی را برای جذب این بازیکن ارائه دهند. 
به نظر می‌رسد که این مدیر ورزشی جدید پی اس جی عزم راسخی برای انتقال این هافبک پرتغالی به پارک دو پرنس دارد و حاضر نیست به این سادگی تسلیم شود.

دیدگاه‌ها