کد خبر : 1839345 | 29 مرداد 1401 ساعت 13:09 | 4.4K بازدید | 0 دیدگاه

آشوری: خسته بودم، داور نگذاشت بیرون بروم!

سجاد آشوری می‌گوید هدف ذوب آهن کسب بهترین رتبه در مسابقات این فصل لیگ برتر است.

آشوری: خسته بودم، داور نگذاشت بیرون بروم!

به گزارش ورزش سه، ذوب آهن روز گذشته در چارچوب رقابت های هفته دوم لیگ برتر میهمان تراکتور بود و در شرایطی که با گل دقیقه ۳۰ از حریف خود پیش افتاده بود، در ثانیه های پایانی مسابقه گل مساوی را دریافت کرد. سجاد آشوری بازیکن تیم ذوب آهن درباره این بازی به خبرنگار ما گفت: ما برای برد به تبریز رفته بودیم و بازی را خوب شروع کردیم و به گل هم رسیدیم اما ثانیه های آخر و در شرایطی که آرمان اکوان هم در زمین نبود، گل مساوی را خوردیم و نتوانستیم پیروزی را حفظ کنیم.

او درباره داوری مسابقه دیروز و اینکه ذوب آهن در دقایق پایانی قصد تعویض داشت اما این اتفاق نیفتاد و در نهایت هم گل مساوی وارد دروازه این تیم شد توضیح داد: گلی که ما دریافت کردیم ربطی به تعویض نداشت اما قطعا تعویض ها می‌توانستند شرایط تیم ما را بهتر کنند. من خسته شده بودم و کادرفنی تصمیم گرفته بود من را تعویض کند. یک تعویض در حال انجام بود و قاعدتا باید همزمان دومین تعویض هم صورت می‌گرفت اما در‌ کمال تعجب، داور چهارم اجازه تعویض را نداد و دستور به ادامه بازی داد. حتی زمانی هم که وسط زمین خطا شده بود، دست من در حالت عادی بالا بود اما داور چهارم قصد اخراج من را داشت. من از عملکرد داور چهارم در بازی دیروز تعجب کردم و زمانی هم که به او چیزی می‌گفتیم می‌گفت نظر شخصی من است.

بازیکن ذوب آهن درباره کسب دو مساوی در دو هفته ابتدایی لیگ برتر عنوان کرد: هفته های ابتدایی لیگ است و تیم ما هم مثل سایر تیم ها، هنوز به شرایط ایده‌آل خود نرسیده اما ما در این دو هفته عملکرد خیلی خوبی داشتیم. هفته اول یک بازی سخت مقابل پرسپولیسی داشتیم که امسال مدعی قهرمانی است و می‌خواهد در تمام بازی هایش پیروز باشد‌. با این حال ما ذوب آهن هستیم و انتظارات بالا است؛ تمام تلاش‌مان را می‌کنیم که در هفته های آینده شرایط بهتر بشود.

وی در مورد دیدار هفته آینده ذوب آهن برابر مس بیان کرد: مس با حضور چند ساله آقای ربیعی و بازیکنانش به تیم خوب و هماهنگی تبدیل شده و امسال هم بازیکنان خوبی اضافه کرده‌ است اما ما باید سعی کنیم در اصفهان بهترین نتیجه را بگیریم و برای پیروزی وارد زمین می‌شویم.

آشوری در خصوص شرایط رقابت در لیگ بیست و دوم و هدف ذوب آهن در مسابقات گفت: تیم های امسال خیلی قوی شده‌اند و هزینه بالایی کرده‌اند اما ما هم سعی می‌کنیم بهترین نتایج را کسب کنیم و بهترین جایگاه را در جدول به دست بیاوریم. هیچ چیز دور از دسترس نیست و ما به رتبه های بالا فکر می‌کنیم. هر هفته تلاش می‌کنیم و جلو می‌رویم تا ببینیم چه اتفاقی رخ می‌دهد.

دیدگاه‌ها