کد خبر : 1839379 | 29 مرداد 1401 ساعت 15:08 | 10.7K بازدید | 4 دیدگاه

تلاش یاران اینیستا برای حضور در فینال آسیا

دو تیم ژاپنی به همراه نمایندگان کره جنوبی و تایلند راهی مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا شدند.

تلاش یاران اینیستا برای حضور در فینال آسیا

به گزارش "ورزش سه"، دیدارهای مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا در منطقه شرق طی روزهای پنج شنبه و جمعه برگزار شد و چهره تیم های راه یافته به دور یک چهارم نهایی مشخص شد.

ابتدا تیم چونبوک موتورز در دیداری فوق العاده حساس و هیجان انگیز، به لطف گل دقیقه 120+1 جین گیو کیم که در دقیقه 111 به میدان آمده بود، توانست از سد دیگر تیم کره ای حاضر در این مرحله یعنی دائجو عبور کند.

در مسابقه دیگر این مرحله، ویسل کوبه ژاپن که 90 دقیقه آندرس اینیستا را روی نیمکت ذخیره ها داشت، با نتیجه 3 بر 2 از سد یوکوهاما مارینوس عبور کرد.

روز جمعه نیز پاتوم یونایتد تایلند و اوراوا رد ژاپن با پیروزی های قاطع از سد حریفان خود عبور کردند. پاتوم با 4 گل از سد کیتچی گذشت و اوراوا رد با نتیجه 5 بر صفر جوهور دارالتعظیم مالزی را در هم کوبید.

1736984
1736986

بدین ترتیب روز دوشنبه و در مرحله یک چهارم نهایی، ویسل کوبه با چونبوک موتورز دیدار می کند و اوراوا رد هم به مصاف پاتوم یونایتد خواهد رفت.

برندگان این دو دیدار راهی دیدار نیمه نهایی یا اصطلاحا فینال شرق آسیا خواهند شد تا پس از اتمام بازی های مراحل یک هشتم تا نیمه نهایی غرب آسیا، چهره تیم های فینالیست مشخص شود.

فولاد به عنوان نماینده ایران در این پیکارها، 15 بهمن به مصاف الفیصلی عربستان خواهد رفت.

دیدگاه‌ها