کد خبر : 1839439 | 29 مرداد 1401 ساعت 20:16 | 29.2K بازدید | 5 دیدگاه

ناگلزمان: پرداخت دستمزد رونالدو راحت نیست

یولیان ناگلزمان، سرمربی بایرن مونیخ مدعی شد پرداخت دستمزد بازیکنی مانند کریستیانو رونالدو آسان نخواهد بود.

ناگلزمان: پرداخت دستمزد رونالدو راحت نیست

به گزارش "ورزش سه"، در فصل تابستان امسال اخبار زیادی در مورد تمایل کریستیانو رونالدو به جدایی از منچستریونایتد شنیده و از بایرن مونیخ نیز به‌عنوان یکی از مقاصد احتمالی این ستاره پرتغالی نام برده شد. اما مدیران این باشگاه در چندین نوبت شایعه توافق با رونالدو را تکذیب کردند و حالا یولیان ناگلزمان مدعی شد ژرژ مندس، مدیر برنامه این بازیکن برای افزایش دستمزد خودش چنین شرایطی را ایجاد کرده است.

1736435

یولیان ناگلزمان گفت: "برای من مهم نیست که رونالدو به دورتموند می‌رود یا نه. من فکر می‌کنم ژرژ مندس 10 درصد از حقوق این بازیکن را دریافت می‌کند و به همین دلیل مکررا می‌تواند چند تماس تلفنی داشته باشد، پس این اتفاقات کار اوست. رونالدو هنوز با منچستریونایتد قرارداد دارد و ما در مورد بازیکنان تیم‌های دیگر صحبت نمی‌کنیم. البته رونالدو بازیکن خوبی است که در دوران حرفه‌ای خود گل‌های زیادی به ثمر رسانده است و احتمالا باز هم این کار را انجام خوهد داد.

من فکر می‌کنم شما باید بتوانید از پس هزینه‌های بازیکنی مانند رونالدو برآیید. رونالدو دیگر جزو بازیکنان جوان نیست و دستمزدش مبلغ هنگفتی محسوب می‌شود. فکر می‌کنم بسیاری از باشگاه‌های دنیا دوست دارند چنین بازیکن را در ترکیب داشته باشند، اما برای 15 تیم بوندسلیگا پرداخت حقوق سالانه او دشوار خواهد بود و فکر نمی‌کنم آنها سالیانه در مجموع 500 هزار یورو پرداخت کنند."

دیدگاه‌ها