کد خبر : 1839442 | 29 مرداد 1401 ساعت 20:29 | 84.3K بازدید | 140 دیدگاه

آنها می‌خواهند این رفتار یک رسم شود؛

بیانیه تند پرسپولیس علیه مدیران باشگاه فولاد

باشگاه پرسپولیس شکایت فولاد در مورد اسدبیگی را حیرت‌آور و بدون پشتوانه خواند.

بیانیه تند پرسپولیس علیه مدیران باشگاه فولاد

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه پرسپولیس یک روز پس از دیدار مقابل فولاد و در حالی‌که باشگاه خوزستانی شکایتی را در مورد سینا اسدبیگی مطرح کرده است، بیانیه‌ای را در این خصوص منتشر کرد.

* با این وضعیت فضای فوتبال ایران متشنج می‌شود 
لیگ بیست و دوم تازه آغاز شده است و به نظر می‌رسد جریان‌سازی‌ها علیه پرسپولیس در همین بدو امر آغاز شده است. اقدام باشگاه فولاد خوزستان بعد از بازی شب گذشته تحت تاثیر پاره‌ای القائات و بدون آن‌که مستندات کافی ارائه شده باشد، انجام شده و اگر این رویه مرسوم شود، فوتبال ایران، فصلی متشنج و پر از حاشیه و غوغا را در پیش خواهد داشت.

* شکایت آنها بدون پشتوانه است
باشگاه فولاد با این شکایت فضایی پر از تشویش و درگیری را در فوتبال به‌وجود می‌آورد و بعید نیست در هفته‌های آینده، چند باشگاه از چند باشگاه دیگر بر اساس شنیده‌ها، شایعات، گمانه‌زنی‌ها و مواردی از این دست، شکایتی را مطرح کنند؛ شکایاتی بدون پشتوانه مستندات حقوقی و فقط در حد ادعا و البته با هدف برای مشوش کردن جو علیه بقیه.

* شکایت فولاد می‌تواند یک رسم شود
سینا اسدبیگی بر اساس قانون و مجوز بازی سازمان لیگ فوتبال، بازیکن قانونی پرسپولیس است. شکایت باشگاه فولاد بر چه اساسی صورت گرفته که حالا بخواهد به یک رسم بدل شود؟

* این پرونده هنوز بررسی نشده است
باشگاه‌ها ممکن است نسبت به بازیکنانی که در اختیار دیگر باشگاه قرار دارند، ادعایی داشته باشند. تا وقتی که هیچ پرونده‌ای بررسی نشده و حکمی صادر نگردیده، اتفاقی نیفتاده است. فعالیت بازیکن هم کاملا در چارچوب‌های قانونی اتفاق افتاده است.

* شکایت مدیران فولاد حیرت‌آور است
از اقدام مدیران باشگاه فولاد خوزستان متاسفیم، بدون آن‌که مستندی داشته باشند وارد بازی‌های دیگران شوند و در مسیر حاشیه‌سازی علیه باشگاهی دیگر وارد شوند. حیرت آور این که مسوولان فولاد به خاطر بازی کردن بازیکنی که مجوز و کارت بازی داشته است، انتظار تغییر نتیجه دارند و چنین امیدواری به هواداران خود داده‌اند که نشان دهنده عدم اشراف به مسائل حقوقی فوتبال است.

* کمیته اخلاق به ماجرا ورود کند وگرنه...
هشدار می‌دهیم که رواج چنین رویه‌ای در میان باشگاه‌ها، فوتبال ایران را وارد مشکلات تازه‌ای خواهد کرد و مستقیما از کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال می‌خواهیم که با جدیت به این موضوع ورود کند وگرنه باشگاه پرسپولیس و تمام باشگاه‌های دیگر هم می‌توانند از این هفته بر اساس هر شنیده و شایعه، نسبت به طرح شکایتی مشتبه اقدام کنند.

دیدگاه‌ها