کد خبر : 1839825 | 31 مرداد 1401 ساعت 23:32 | 38.7K بازدید | 9 دیدگاه

سربازها در کمین بازیکنان استقلال!

دو ستاره خط دفاعی تیم فرهاد مجیدی برای حضور در ترکیب ساپینتو لحظه‌شماری می‌کنند.

سربازها در کمین بازیکنان استقلال!

به گزارش "ورزش سه" درحالی‌که هواداران استقلال بابت جدایی دانشگر از استقلال و حضور در اردوگاه رقیب مستقیم حسابی نگران بودند، بازگشت دو مدافع اصلی استقلال در فصل گذشته به جمع آبی‌های تهران تمام نگرانی‌ها برای خط دفاع را برطرف کرد.
سیاوش یزدانی و محمدحسین مرادمند که ستون‌های خط دفاعی استقلال در لیگ بیستم بودند، همزمان با هم مشمول شدند تا عارف غلامی و رافائل سیلوا جای آنها را در خط دفاعی پر کنند. با این حال برگشت این دو بازیکن در ابتدای لیگ بیست و دوم دست ساپینتو را برای اتخاذ هر نوعی از آرایش دفاعی باز می‌گذارد. هرچند که تا این لحظه مرادمند و یزدانی فرصت حضور در زمین را پیدا نکردند تا کماکان برای قرار گرفتن در ترکیب استقلال لحظه شماری کنند.
ستاره‌هایی که استحکام خط دژ دفاعی استقلال را بیش از هر زمان دیگری تضمین می‌کنند، در تمرین امروز آبی‌ها هم با نهایت تلاش شرکت کردند تا بتوانند چشمان ساپینتو را به ساق‌هایشان بدوزند.
البته دو بازیکنی که خدمت مشترک سربازی آنها را بیش از قبل با هم رفیق کرده، برای قرار گرفتن در جمع بازیکنان ثابت مدنظر سرمربی پرتغالی، کار چندان آسانی هم ندارند. سیلوا و عارف در کنار چشمی، یک نیم‌فصل کامل و بدون نقص را پشت سر گذاشتند و با برد آخر هفته برابر ملوان، فعلا جایگاه خود را در خط دفاعی تثبیت کردند مگر آنکه سربازهای تازه معاف‌شده حدی از آمادگی را در تمرینات به‌نمایش بگذارند که بازیکن سابق تیم ملی پرتغال بازی دادن به آنها را در دستور کارش قرار دهد.

دیدگاه‌ها