کد خبر : 1839843 | 01 شهریور 1401 ساعت 02:45 | 45.1K بازدید | 3 دیدگاه

توپ از روی خط بیرون کشیده شد؛

بدشانسی محض علیپور در دقیقه ۸۸

ژیل ویسنته با وجود نمایش موثر مهاجم ایرانی خود در حضور کوتاه‌مدت‌اش در زمین نتوانست به برتری مقابل فامالیسائو برسد.

بدشانسی محض علیپور در دقیقه ۸۸

به گزارش "ورزش سه"، در چارچوب دیدارهای هفته سوم لیگ برتر پرتغال، تیم فوتبال ژیل ویسنته که برخلاف بازی اخیرش علی علیپور را در ترکیب نمی‌دید و روی نیمکت داشت، از ساعت ۲۳:۴۵ دوشنبه شب در ورزشگاه سیداجه بارسلوس مقابل فامالیسائو رده هفدهمی قرار گرفت.

یاران علیپور که فصل را با برتری مقابل فریرا آغاز کردند و پس از آن برابر آروکا شکست خورده بودند، در دیدار خارج از خانه با فامالیسائو نتوانستند به دومین برد فصل برسند و با یک امتیاز زمین را ترک کردند.

تیم فوتبال ژیل ویسنته در بازی مقابل فامالیسائو به تساوی بدون گل دست پیدا کرد تا چهار امتیازی شود و رتبه سیزدهم جدول را در پایان هفته سوم لیگ برتر پرتغال به خود اختصاص بدهد.

علی علیپور که در نخستین بازی فصل یک گل به ثمر رسانده بود، در دیدار مقابل فامالیسائو از دقیقه ۶۸ وارد زمین شد و نزدیک بود در دقیقه ۸۸ گل برتری تیمش را بزند که الکساندر پِنترا، مدافع میانی حریف توپ را از روی خط دروازه بیرون کشید و اجازه نداد مهاجم ایرانی ژیل ویسنته موفق شود.

1737764
این لحظه‌ای است که علی علیپور با وجود اینکه در شرایط نامتعادلی به توپ ضربه زد، در آستانه زدن دومین گل فصل در سومین حضور تعویضی در لیگ برتر پرتغال بود که مدافع فامالیسائو توپ را از روی خط بیرون کشید.

مهاجم ایرانی ژیل ویسنته که در دیدار اروپایی اخیرشان حضور کامل در زمین داشت، احتمالا در دیدار برگشت مرحله پایانی پلی‌آف لیگ کنفرانس مقابل آلکمار هلند که پنج‌شنبه شب هفته جاری برگزار خواهد شد، از ابتدا به میدان برود.

دیدگاه‌ها