کد خبر : 1840102 | 02 شهریور 1401 ساعت 17:45 | 22.4K بازدید | 7 دیدگاه

قول انریکه به راموس؛ کاپیتان در رویای بازی در جام‌جهانی

سرخیو راموس در بهترین شرایط سال‌های اخیر خود قرار دارد و پس از صحبت با لوئیس انریکه، حالا امیدوار است بتواند به تیم ملی اسپانیا برگردد.

قول انریکه به راموس؛ کاپیتان در رویای بازی در جام‌جهانی

به گزارش "ورزش سه"، شرایط برای سرخیو راموس در فصل جاری کاملا متفاوت با فصل قبل است. راموس که تابستان سال گذشته از رئال مادرید جدا شد و با قراردادی دو ساله به پی‌اس‌جی پیوست، بیشتر درگیر مصدومیت‌ها بود و نتوانست توانایی‌هایش را در پاریس نشان دهد اما او با بهبودی کامل مصدومیت، فصل جاری را خوب شروع کرده و همراه با مارکینیوش و کیمپمبه، در چهار بازی اخیر پی‌اس‌جی ثابت بازی کرده و پاریسی‌ها چهار برد کسب کرده‌اند. 

1707581

پی‌اس‌جی 21 گل زده و سه بار نیز دروازه‌اش باز شده است. راموس حتی در سوپرجام فرانسه برابر نانت، موفق به گلزنی نیز شد.

1738132

راموس رویای بزرگی دارد و آن هم بازگشت به تیم ملی اسپانیاست. او اطمینان دارد که با ادامه این روند، می‌تواند وارد فهرست نهایی اسپانیا برای جام جهانی 2022 شود. امروز مارکا نوشت که لوئیس انریکه، سرمربی اسپانیا، به راموس قول داده است که او را برای جام جهانی در نظر خواهد داشت و تیم ملی برای او به پایان نرسیده است. آخرین بازی راموس برای اسپانیا 31 مارس 2021 و برابر کوزوو بود. راموس فصل قبل تنها 13 بازی برای پی‌اس‌جی انجام داد و 200 روز نیز دور از میادین بود. شرایطی که او را از تیم ملی اسپانیا دور کرد اما راموس که گفته بود قصد بازنشستگی ندارد، حالا نزدیک‌تر از همیشه به بازگشت است. کاپیتان را در فهرست لاروخا برای جام جهانی خواهیم دید؟

دیدگاه‌ها