کد خبر : 1840268 | 03 شهریور 1401 ساعت 19:46 | 13.4K بازدید | 5 دیدگاه

دلیل عدم استقبال از گل‌گهر را نمی‌دانم؛

قلعه‌نویی: مقابل سپاهان دو هدف را دنبال می‌کنیم

سرمربی تیم فوتبال گل‌گهر می‌گوید تیمش پس از یک هفته نه‌چندان مطلوب آماده مصاف برابر سپاهان است.

قلعه‌نویی: مقابل سپاهان دو هدف را دنبال می‌کنیم

به گزارش "ورزش سه"، امیر قلعه‌نویی سرمربی تیم فوتبال گل‌گهر در نشست خبری پیش از مصاف با سپاهان ضمن خوشامدگویی به سپاهان حرف هایش را درباره مصاف روز آینده برابر  این تیم اینطور آغاز کرد: جلوی این تیم‌ها بازی کردن دو حالت دارد. یکی اینکه می‌توانید فوتبال خیلی خوبی بازی کنید چون نگرش و تفکر تیم سپاهان یک فوتبال زیبا است و نه فوتبالی که بسته باشد و قشنگی فوتبال را بگیرد. نگاه و نگرش ما هم همین است؛ یک فوتبال تهاجمی و رو به جلو و فوتبالی که تماشاچی لذت ببرد.
او درباره نتایج سپاهان طی دو هفته اخیر و البته برنامه تیمش در این مسابقه بیان کرد: سپاهان در این دو هفته 6 امتیاز به دست آورده؛ چهار گل زده و نشان داده هم در ساختار دفاع و هم در ساختار حمله تیم بسیار قوی‌ای است. ما دو هدف را در این بازی دنبال می کنیم. هدف اول ما این است که نقاط قوتشان را ببندیم که ارتباط خط دفاع و حمله را که از طریق خط هافبک است و مخصوصا جناح راستشان را قطع کنیم و طبیعتا یک نقاط ضعف هم دارند و هدف ما این است که به سه امتیاز بازی برسیم.
بخش بعدی صحبت‌های امیر قلعه نویی درباره پایان محرومیت اریک بایناما بود و درباره شرایط بازیکنان تیمش بیان کرد: کار اریک درست شده و فردا می‌توانیم از این بازیکن استفاده کنیم. بازی قبل نمایش خوبی نداشتیم. طی این چند روز فیلم‌ها را نگاه و تجزیه و تحلیل و آسیب شناسی کردیم، با خود بچه ها صحبت کردیم. امیدواریم عین بازی با تراکتور کم اشتباه باشیم و بتوانیم رو به جلوتر فوتبال بازی کنیم. فکر می کنم بازی‌های قبل هم بازی‌های بسیار خوبی بود و سوا از نتیجه، فردا هم بازی زیبا و خوبی خواهد بود و ما هم امیدواریم بتوانیم سه امتیاز بازی را بگیریم.
سوال اول از امیر قلعه نویی درباره وضعیت کی روش استنلی بود که در مصاف با مس رفسنجان آسیب دیده بود و او در واکنش به این سوال گفت: کی‌روش در تمرینات عمومی دیروز بود و امشب با کادر پزشکی صحبت و تصمیم‌گیری می‌کنیم که از اول بازی یا در جریان بازی از این بازیکن استفاده کنیم؛ امروز هم تمرین می‌کند تا شب بتوانیم تصمیم‌گیری کنیم.

1736513
سوال بعدی از سرمربی با تجربه گل گهر درباره حضور هواداران در ورزشگاه برای اولین مرتبه در فصل جاری بود و او در واکنش به اینکه چه انتظاری از آنها دارد به عملکرد سال گذشته تیمش اشاره کرد و گفت: تیم گل‌گهر سال چهارمش است و کار بسیار بزرگی پارسال انجام داد؛ با همه اتفاقاتی که برایش افتاد چهارم شد و از جام قهرمانی هم مهم‌تر بود ولی در تمرینات و مسابقات استقبال آنچنانی از سوی هواداران نمی‌شود؛ حالا دلیش آن را نمی‌دانم چیست. ما توقع داریم در تمام بازی‌های خانگی استقبال شود، چون گل‌گهر وارد رنکینگ جهانی باشگاه‌داری شده و پارسال این اتفاق نیفتاده بود. پشت آن هم زحمات زیادی بود. کارهای ستادی و فنی بازیکنان. توقع این است هم در تمرینات و بازی‌ها استقبال بیشتری شود چون گل‌گهر خودش یک برند شده و همه گل‌گهر را دوست دارند و با توجه به همه اتفاقات و چهارم شدن خیلی‌ها که در فوتبال هستند و من را می بینند می‌گویند کمتر از قهرمانی نبود.
سرمربی گل‌گهر درباره صحبت‌هایش برای اضافه شدن بازیکنان جدید به تیمش افزود: مدیریت باشگاه برای جذب بازیکن خیلی تلاش کرد ولی اتفاقاتی افتاد که نشد. مثلا مهرداد محمدی، آن موقع که ما نامه زدیم دو هفته شد بهترین بازیکن یا محمد نادری. باشگاه همه کار انجام داد، ولی نشد؛ به همین نفراتی که هستیم هم بالاخره اریک اضافه شده و جوانان بسیار خوبی گرفتیم.
قلعه‌نوعی سپس ادامه داد: دو کار خیلی مهم انجام دادیم یکی اینکه قراردادها را دو ساله کردیم. تقریبا بعضی‌ها را چند ساله و هفت تا هشت جوان خیلی خوب گرفتیم و انشاءالله شرایط امتیازی خوب شود حتما اضافه می‌شوند. البته دوباره باید به آقای نوید عاشوری تسلیت بگویم. این کارها آینده گل‌گهر را می‌سازد. فکر می‌کنم کمتر اتفاق افتاده؛ این کار را جاهای دیگر هم انجام دادیم حتی در تیم ملی ب که تشکیل دادیم انجام دادیم و جوانان خیلی خوب به مجموعه اضافه شدند که فکر می کنم آینده گل‌گهر تا حدودی بیمه شود.

قلعه نویی درباره اینکه چه ایده‌ای برای جذب تماشاگر دارد، عنوان کرد: نه اعتقادی به این موضوع ندارم. تماشاگر فوتبال باید دلی باشد، منچستر بعد فرگوسن هنوز شرایط خوبی پیدا نکرده اما بازی‌هایش همیشه تماشاگر دارد چرا که عاشق فوتبال هستند. تماشاگر باید عاشق تیم باشد و حمایت کند. اصلا صاحبان اصلی ورزش و فوتبال هوادار است. اینجا استقبال کمی می شود و دلیلش را نمی دانم. البته الان هم آمار خوبی داریم و بازیکنان خوبی داریم. باشگاه باید شرایط و بستر را آماده کند. گل گهر و مدیرعامل همه کار را دارد انجام می‌دهد، درِ ورزشگاه همیشه باز است ولی نمی‌دانم چرا استقبال هوادار نیست، اطلاع‌رسانی هم می‌شود.

ویدئو: 258353

دیدگاه‌ها