کد خبر : 1840324 | 03 شهریور 1401 ساعت 23:28 | 14K بازدید | 36 دیدگاه

ناگلزمان: امیدوارم بارسا را مثل سالهای قبل ببریم

یولیان ناگلزمان، سرمربی بایرن مونیخ، می‌گوید امیدوار است تیمش در فصل پیش روی لیگ قهرمانان مقابل بارسلونا نتایجی مشابه نتایج سال‌های اخیر به‌دست بیاورد.

ناگلزمان: امیدوارم بارسا را مثل سالهای قبل ببریم

به گزارش "ورزش سه"، قرعه‌کشی مرحله‌ گروهی لیگ قهرمانان 23-2022 در استانبول انجام شد و بایرن مونیخ به همراه بارسلونا، اینتر و ویکتوریا پلزن در گروه C قرار گرفت تا این گروه به عنوان گروه مرگ رقابتها شناخته شود.

جذاب‌ترین تقابل این گروه و کل مرحله گروهی رقابتها اما بدون شک دیدارهای بایرن مونیخ و بارسلونا خواهد بود. دیدار این دو تیم بزرگ همیشه جذاب است ولی امسال به دلیل جنجالها بر سر انتقال روبرت لواندوفسکی از بایرن به بارسا، جذابیت آن بیشتر از همیشه خواهد بود.

1738545

یولیان ناگلزمان، سرمربی بایرن، در پایان مراسم قرعه‌کشی درباره گروه تیمش صحبت کرد و با اعتراف به اینکه دیدار بایرن و بارسا حساسیت بالایی خواهد داشت گفت امیدوار است تیمش مثل سالهای اخیر در مقابل تیم کاتالان موفق باشد.

سرمربی بایرن مونیخ در یک مصاحبه گفت:" شکی نیست درباره بارسلونا اولین چیزی که به ذهن می‌آید داستان لوا است. امیدوارم امسال هم مقابل بارسا نتایجی مشابه نتایج سالهای اخیر به‌دست بیاوریم.

ما گروه خیلی سختی داریم که همه بازی‌هایش پرچالش خواهد بود. اینتر تیمش را خیلی خوب تقویت کرده و باشگاهی است با موفقیت‌های بزرگ بین‌المللی که در سالهای اخیر دوباره قدرت سابقش را به‌دست آورده. پلزن هم قهرمان چک است و نباید دست کم گرفته شود".

دیدگاه‌ها