کد خبر : 1840331 | 03 شهریور 1401 ساعت 23:57 | 27.5K بازدید | 57 دیدگاه

خاویر زانتی:

اینتر هیچ ترسی از بایرن مونیخ و بارسلونا ندارد

خاویر زانتی، قائم مقام اینتر، می‌گوید این تیم ترسی از رویارویی با بایرن مونیخ و بارسلونا در مرحله گروهی لیگ قهرمانان ندارد.

اینتر هیچ ترسی از بایرن مونیخ و بارسلونا ندارد

به گزارش "ورزش سه"، قرعه‌کشی مرحله گروهی فصل جدید لیگ قهرمانان امشب در استانبول برگزار شد تا تیم‌هایی که مجوز حضور در این رقابت‌ها را به دست آورده‌اند با حریفان‌ آشنا شوند. 
بر اساس قرعه‌کشی انجام شده، بارسلونا و بایرن مونیخ در گروه C با اینتر و ویکتوریا پلژن هم‌گروه شدند تا لقب گروه مرگ این رقابت‌ها را از آن خود کنند. 
این شاید بدترین قرعه ممکن برای نراتزوری بود اما رقابتی جذاب را برای هواداران هر سه تیم و همچنین تمامی فوتبال‌دوستان رقم خواهد زد. 
زانتی در گفتگو با اسکای اسپورت ایتالیا درباره این قرعه اظهار داشت:« این گروه بسیار سخت است. ما گروهی پیچیده با دو تیمی داریم که امیدوار هستند عملکرد بسیار خوبی در این رقابت‌ها داشته باشند. اما ما اینتر هستیم. فصل گذشته هم رقابت سختی با لیورپول داشتیم و حالا هم باید در بهترین شرایط ممکن باشیم. لیگ قهرمانان رقابتی است که همه چیز در آن به جزئیات بستگی دارد و باید برابر بهترین‌ تیم‌های دنیا قرار بگیریم. ما می‌رویم و قدرت‌مان را نشان می‌دهیم.»

1738420
رویارویی اینتر و بارسا یادآوری قهرمانی اینتر در فصل 2010 و فتح سه‌گانه است و قائم مقام این باشگاه در این باره گفت:« این خاطره بسیار خوبی است که به ذهن من هم خطور کرد. فوتبال تغییر کرده است، آن زمان متفاوت بود. باید بگویم که تیم‌هایی هستند که باید در بهترین شرایط با آنها روبرو شویم چون آنها می‌توانند هر لحظه برای ما دردسرساز شوند. ما در حال پیشرفت هستیم و این را فصل گذشته ثابت کردیم. این فصل با تمام وجود تلاش خواهیم کرد.»
او با اشاره به هدف اینتر برای موفقیت در اروپا اضافه کرد:« رویارویی با بهترین تیم‌ها  در مراحل ابتدایی لیگ قهرمانان انگیزه بسیار خوبی است. بایرن مونیخ تیمی منسجم است و بارسلونا تعادلش را تحت هدایت ژاوی پیدا کرده است. ما می‌خواهیم به روند رشدی که از سال گذشته داشتیم ادامه دهیم. هیچ ترسی از این دو تیم نداریم و فقط برای آنها احترام قائل هستیم. فکر می‌کنم اینتر برای این مسابقات آماده خواهد بود.»

دیدگاه‌ها