کد خبر : 1840333 | 03 شهریور 1401 ساعت 23:57 | 28.2K بازدید | 39 دیدگاه

یوردی کرویف:

بارسا نفس راحتی می‌کشد که لوا در بایرن نیست

یوردی کرویف با اشاره به قرعه بارسلونا در فصل پیش روی لیگ قهرمانان می‌گوید بارسا در گروه مرگ قرار دارد و از حضور در این گروه، هم لذت خواهد برد و هم رنج خواهد کشید.

بارسا نفس راحتی می‌کشد که لوا در بایرن نیست

به گزارش "ورزش سه"، یوردی کرویف، بازیکن سابق بارسا و از اعضای تیم مدیریت ورزشی باشگاه کاتالان، با اشاره به قرار گرفتن بلوگرانا در گروه C لیگ قهرمانان و همگروه شدن با بایرن مونیخ، اینتر و ویکتوریا پلزن می‌گوید این گروه بدون شک گروه مرگ رقابتها است و بارسا و هوادارانش از بازی‌هایی که در پیش است هم لذت خواهند برد و هم رنج خواهند کشید.

کرویف که با تلویزیون Movistar صحبت می‌کرد در این باره گفت:" گروه سختی است که تیمهای پرقدرت و مهمی در آن حضور دارند. این گروه بدون شک گروه مرگ رقابتها است و ما هم از آن لذت خواهیم برد و هم رنج خواهیم کشید".

1738557

کرویف که سابقه بازی در بارسا را دارد پسر یوهان کرویف، یکی از اسطوره‌های بزرگ تاریخ بلوگرانا است. او که این روزها در تیم مدیریت ورزشی بارسلونا فعالیت دارد با اشاره به دیدارهای جذاب بارسا و بایرن مونیخ در این گروه می‌گوید اینکه در این دوره روبرت لواندوفسکی در ترکیب بایرن نیست؛ باعث می‌شود کاتالان‌ها نفس راحتی بکشند.

او در این باره گفت:" اینکه لواندوفسکی در تیم رقیب نیست نکته مثبت است. بازی با بایرن برای لوا خیلی خاص است. ولی این بازی برای ما هم خیلی مهم خواهد بود چرا که اخیرا سه چهار بازی پیچیده مقابل آنها داشتیم. اما این بار تیم ما با فصلهای گذشته خیلی فرق کرده و معتقدم می‌توانیم پا به پای بایرن بازی کنیم".

دیدگاه‌ها