کد خبر : 1840384 | 04 شهریور 1401 ساعت 13:30 | 55.1K بازدید | 9 دیدگاه

شماره پیراهن کاسمیرو در یونایتد مشخص شد (عکس)

باشگاه منچستریونایتد با انتشار تصاویری از کاسمیرو، ستاره برزیلی، از شماره پیراهن این بازیکن رونمایی کرد.

شماره پیراهن کاسمیرو در یونایتد مشخص شد (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، کاسمیرو در میان تعجب بسیاری از هواداران رئال مادرید و فوتبال‌دوستان تصمیم گرفت در پنجره نقل و انتقالات تابستانی راهی منچستریونایتد شود. 
به این ترتیب مثلث برمودای رئال مادرید در خط میانی پس از سال‌ها درخشش و فتح چندین جام ارزشمند از هم پاشید و این بازیکن حالا قرار است از این هفته با پیراهن یونایتد و در لیگ برتر انگلیس به میدان برود. 
انتظار می‌رود که این بازیکن در دیدار هفته چهارم لیگ برتر انگلیس در ترکیب تیم اریک تن‌هاخ به میدان برود تا اولین بازی‌اش برای این تیم را برابر ساوتهمپتون برگزار کند. 

1738654
صفحه رسمی منچستریونایتد دقایقی قبل با انتشار تصاویری از این بازیکن در پیراهن این تیم به صورت رسمی از شماره او در فصل 23-2022 رونمایی کرد. به این ترتیب، کاسمیرو قرار است در ادامه این فصل پیراهن شماره 18 یونایتد را به تن کند. 
شاید معروف‌ترین بازیکنی در جمع شیاطین سرخ که پیش از این پیراهن شماره 18 این تیم را به تن داشته است، پل اسکولز باشد که یکی از اسطوره‌های این باشگاه به حساب می‌آید و افتخارات بسیاری را در طول دوران حضورش در اولدترافورد به دست آورد. 
برونو فرناندز نیز پیش از این شماره 18 را به تن داشت اما تصمیم گرفت شماره هشت را در فصل جدید به تن کند و به این ترتیب این شماره حالا در اختیار خرید جدید و جذاب یونایتد قرار گرفته است.

دیدگاه‌ها