کد خبر : 1840401 | 04 شهریور 1401 ساعت 15:15 | 25.2K بازدید | 12 دیدگاه

این برداشت اشتباه است

پاسخ کان به انتقادات؛ قصد تمسخر بارسا را نداشتم

چهره خندان الیور کان، نایب رئیس بایرن مونیخ، بعد از همگروهی با بارسا در چمپینزلیگ مورد انتقاد رسانه‌های کاتالونیا قرار گرفت. او امروز به این انتقادات واکنش نشان داد.

پاسخ کان به انتقادات؛ قصد تمسخر بارسا را نداشتم

به گزارش "ورزش سه"، قرعه کشی مرحله گروهی لیگ قهرمانان شب گذشته برگزار شد و در دشوارترین گروه تیم های بایرن، بارسا، اینتر و ویکتوریا پلژن باید با هم به رقابت بپردازند.
با توجه به اینکه بایرن در سید یک قرار داشت، به عنوان اولین تیم در گروه C قرار گرفت و پس از آن مشخص شد که بارسا با این تیم همگروه شده است. در این لحظه دوربین تلویزیونی مراسم، روی صورت الیور کان رفت و او را با لبخندی جالب به تصویر کشید.

1738523

بایرن و بارسا در سال های اخیر چند بار با هم روبه‌رو شدند که در یکی از به یاد ماندنی ترین تقابل‌ها، باواریایی ها موفق شدند با نتیجه عجیب 8-2 به برتری برسند و به نظر می رسید لبخند کان از یادآوری آن شب رویایی بوده است.

لبخند الیور کان بازتابی منفی در رسانه های کاتالونیا داشت و امروز دیاریو اسپورت نوشت که کان باید برای بارسلونا احترام بیشتری قائل شود. از نگاه اسپورت، واکنش کان غیرعادی بود.

1738522

کان در واکنش به انتقادات گفت که هرگز منظور بدی نداشت:« من قصد تمسخر بارسلونا را نداشتم و این برداشت واقعا اشتباه است. روبرت لواندوفسکی همین چند هفته پیش از بایرن به بارسلونا رفت و حالا دو رویارویی جذاب با او خواهیم داشت. من به خاطر این اتفاق بود که لبخند زدم. برای روبرت و بارسلونا نهایت احترام را قائلم. این دو بازی جشنی برای هواداران هر دو تیم و به طور کلی برای هواداران فوتبال خواهد بود.»

دیدگاه‌ها