کد خبر : 1840426 | 04 شهریور 1401 ساعت 17:17 | 7K بازدید | 1 دیدگاه

رم رقیب مستقیم ماست

آلگری: از ملاقات با مورینیو و دیبالا خوشحالم

مکس آلگری، سرمربی یوونتوس، در نشست خبری بازی با آاس رم، از رویارویی با ژوزه مورینیو و پائولو دیبالا استقبال کرد.

آلگری: از ملاقات با مورینیو و دیبالا خوشحالم

به گزارش "ورزش سه"، یوونتوس پس از دو هفته از شروع سری آ با کسب چهار امتیاز در رده چهارم قرار دارد. یووه در بازی نخست توانست ساسولو را شکست دهد ولی هفته قبل برابر سمپدوریا متوقف شد. یووه فردا ساعت 21 به وقت تهران در یک بازی حساس میزبان آاس رم است.

1735588

مکس آلگری، سرمربی یوونتوس، در نشست خبری این بازی گفت:« آاس رم رقیب ما در راه قهرمانی است و شروع خوبی هم داشته است. آنها هر دو بازی خودشان را برده اند و من همیشه از ملاقات با ژوزه مورینیو استقبال می کنم. رم حالا با سبک خاص مورینیو بازی می کند و بازی نزدیکی خواهد شد. توجه کنید که رم هنوز در این فصل گلی دریافت نکرده است.»

آلگری در مورد وضعیت مصدومان تیمش گفت:« لئوناردو بونوچی در شرایط بازی نیست. آنخل دی‌ماریا هم انفرادی تمرین کرده و امیدوارم به بازی هفته بعد برابر فیورنتینا برسد. در مورد وضعیت پل پوگبا نیز هنوز چیزی مشخص نیست.»

1718290

پائولو دیبالا فردا برای اولین بار پس از جدایی از یوونتوس برابر تیم سابقش قرار خواهد گرفت. ستاره آرژانتینی بر سر تمدید قرارداد با یووه به توافق نرسید و در نهایت به رم پیوست. آلگری در مورد دیبالا گفت:« دیبالا سال های بسیار خوبی در یوونتوس داشت و گل های زیادی برای ما زد. از ملاقات با او خوشحالم و می دانم که هواداران نیز از او استقبال خوبی خواهند کرد. او در یوونتوس به بازیکن کنونی تبدیل شد.»

انتقادات از سبک بازی یوونتوس:« برابر سمپدوریا خوب نبودیم و این را قبول دارم. به خصوص در نیمه اول بسیار بد بازی کردیم و دیگر نباید آن نیمه تکرار شود. برای پیروزی باید خودتان را با شرایط هر بازی وفق دهید و صبور باشید. پاس‌کاری های زیاد اگر با شکست همراه شود، سودی نخواهد داشت.»

9 لمس توپ ولاهوویچ برابر سمپدوریا:« مهم نیست. اگر فقط یک بار توپ به او می رسید و آن را گل می کرد، خوشحال می شدم.»

دیدگاه‌ها