کد خبر : 1840456 | 04 شهریور 1401 ساعت 20:59 | 5.7K بازدید | 3 دیدگاه

پیولی: نگرانی نداریم؛ میلان خوب بازی می‌کند

استفانو پیولی، سرمربی میلان می‌گوید تیمش جای خالی فرانک کسیه را احساس نمی‌کند و شارل دکتلار، خرید جدید میلان آماده است برای روسونری به میدان برود.

پیولی: نگرانی نداریم؛ میلان خوب بازی می‌کند

به گزارش "ورزش سه"، میلان، قهرمان فصل گذشته سری آ، فردا در هفته سوم فصل در خانه خود به مصاف بولونیا می‌رود. شاگردان استفانو پیولی که در این فصل به‌عنوان مدافع قهرمانی به میدان می‌روند از دو بازی خود در دو هفته اول فصل، چهار امتیاز به‌دست آورده‌اند و کسب سه امتیاز از بازی فردا برای‌شان اهمیت زیادی دارد.

استفانو پیولی در آستانه دیدار فردای میلان در یک کنفرانس خبری شرکت کرد و گفت بر خلاف ادعای کارشناسان جای خالی فرانک کسیه، که امسال تابستان میلان را ترک کرد و به بارسا پیوست، در تیم او احساس نمی‌شود و خرید جدید روسونری، شارل دکتلار، آماده است که از بازی فردا به میدان برود.

شارل دکتلار بلژیکی یکی از خریدهای تابستانی بزرگ میلان بود که تا کنون برای این تیم به میدان نرفته است.

1738753

پیولی در این کنفرانس خبری گفت:" به دکتلار اعتماد دارم و ممکن است وقت آن رسیده باشد که او به‌عنوان بازیکن فیکس به میدان برود. شارل خیلی باهوش است و اینکه چقدر سریع دارد ایتالیایی یاد می‌گیرد و کنجکاوی‌اش برای یاد گرفتن سبک بازی ما، برایم خیلی جالب است.

من در این پست گزینه‌های زیادی دارم. فردا از بین اوریگی و ژیرو یک نفر به‌عنوان بازیکن فیکس وارد زمین می‌شود. ما در بیست و یک روز آینده هفت بازی خواهیم داشت و من همه بازیکنانم را احتیاج دارم. ما تیمی هستیم که همه بازیکنانش یکدست است.

سیمون کیائر؟ او در حال بهتر شدن است و به‌زودی می‌تواند بازی کند. به‌خاطر شخصیت و تکنیکی که از سیمون سراغ داریم بازگشت او برای ما بسیار مهم است.

در مقابل بولونیا باید توپ را سریع به حرکت درآوریم. تیم در زمین خوب حرکت می‌کند ولی باید در مقابل دروازه حریف روان‌تر حرکت کنیم. من به بازیکنانی که می‌توانند در زمان‌های سخت راه‌حل پیدا کنند خیلی علاقه دارم. نظرم این است که در مقابل بولونیا باید سرعت بیشتر داشته باشیم و حرکات‌مان روان‌تر باشد".

دیدگاه‌ها