کد خبر : 1840470 | 04 شهریور 1401 ساعت 21:51 | 31.7K بازدید | 2 دیدگاه

استقبال غیرمنتظره یوونتوسی‌ها از دیبالا (عکس)

پائولو دیبالا، ستاره آرژانتینی رم، که با پیراهن این تیم به تورین بازگشته با استقبال گرم هواداران تیم سابقش یوونتوس مواجه شد.

استقبال غیرمنتظره یوونتوسی‌ها از دیبالا (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، رم برای دیدار فردا مقابل یوونتوس به شهر تورین سفر کرد اما یکی از اتفاقات غیرمنتظره در زمان ورود بازیکنان رم به این شهر استقبال گرم هواداران بیانکونری از بازیکن سابق‌شان، پائولو دیبالا بود که این روزها پیراهن جالوروسی را به تن می‌کند.

بازیکنان رم امشب را در شهر تورین و در هتل پرینچیپی دی‌پیومنته سپری می‌کنند تا فردا در ورزشگاه آلیانز سومین دیدار خود در فصل جدید سری آ را مقابل یوونتوس انجام دهند.

به محض ورود اتوبوس بازیکنان رم مقابل این هتل ده‌ها هوادار یوونتوس منتظر بودند تا از بازیکنان رم استقبال کنند. درحالیکه مامورین حفاظت از بازیکنان رم نگران بودند که این هواداران قصد مزاحمت برای بازیکن سابق تیم‌شان پائولو دیبالا را داشته باشند به محض پیاده شدن ستاره آرژانتینی از اتوبوس، او با تشویق و استقبال گرم یوونتوسی‌ها مواجه شد.

1738770
1738771

دیبالا امسال تابستان بعد از آنکه مدیران یوونتوس تمدید قراردادش را نپذیرفتند از بیانکونری جدا شد و به پایتخت ایتالیا رفت تا به تیم ژوزه مورینیو بپیوندد.

دیبالا در زمان حضور در یوونتوس ستاره محبوبی به حساب می‌آمد. آخرین باری که او در آلیانز با پیراهن بیانکونری بازی کرد ماه ژوئن امسال بود. دیبالا در آن مسابقه احساساتی شد و درحالی که اشک می‌ریخت با هواداران بیانکونری خداحافظی کرد.

هواداران رم هم از پیوستن دیبالا به تیم‌شان بسیار خوشحال بودند و در زمان معرفی او به هواداران جالوروسی چیزی نزدیک به 10هزار نفر برای دیدار با ستاره جدیدشان حاضر بودند.

دیدگاه‌ها