کد خبر : 1840487 | 04 شهریور 1401 ساعت 22:41 | 51.7K بازدید | 9 دیدگاه

پل مرسون:

باورکردنی نیست؛ لیورپول چرا مانه را فروخت؟

بازیکن سابق آرسنال می‌گوید لیورپول با بحرانی اساسی مواجه است و فروش سادیو مانه بدترین تصمیمی بود که این باشگاه امسال تابستان می‌توانست بگیرد.

باورکردنی نیست؛ لیورپول چرا مانه را فروخت؟

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول در آستانه آغاز هفته چهارم لیگ برتر شرایط خوبی ندارد و با کسب دو امتیاز از سه بازی در رتبه شانزدهم جدول ایستاده است. در آستانه بازی فردای قرمزهای آنفیلد مقابل بورنموث، پل مرسون بازیکن سابق آرسنال و کارشناس فوتبال انگلیس می‌گوید لیورپول با بحرانی بزرگ مواجه است و فروش سادیو مانه بدترین تصمیم نقل و انتقالاتی در تابستان امسال بود.

1738810

پل مرسون در ستون خود برای روزنامه دیلی‌استار نوشت:" قبل از شروع فصل جدید من معتقد بودم لیورپول شانس اول قهرمانی است ولی آنها در سه مسابقه اول با بحرانی اساسی مواجه شدند. بحران آنقدر جدی است که ستون‌های باشگاه به لرزه درآمده. خیلی از بازیکنان بزرگ آنها هنوز راه نیفتاده‌اند و در بازی مقابل منچستریونایتد شاهد بدترین عملکرد ممکن بودیم.

واگذاری سادیو مانه بدترین تصمیم نقل و انتقالاتی در دنیا بود. چه فروش وحشتناکی. لیورپولی‌ها چه فکر می‌کردند؟ حتی اگر او را یک فصل دیگر نگه می‌داشتید و مجبور می‌شدید به عنوان بازیکن آزاد با او خداحافظی کنید بهتر بود چون برای دوازده ماه دیگر یک مهاجم در کلاس جهانی داشتید.

1738811

من که قانع نمی‌شوم 40 میلیون یورویی که لیورپول در ازای فروش مانه گرفت برای این باشگاه مبلغ قابل توجهی باشد. چون آنها بلافاصله برای خرید داروین نونیز بیشتر از 90 میلیون یورو پرداختند. آنها می‌توانستند خرید نونیز را عقب بیندازند و مانه را نگه دارند. مانه بازیکنی برای بازی‌های بزرگ است؛ کسی که لیورپول این روزها کمبودش را احساس می‌کند".

دیدگاه‌ها