کد خبر : 1840488 | 04 شهریور 1401 ساعت 22:48 | 9.6K بازدید | 2 دیدگاه

مهاجم گابنی اینبار بدون ترس مقابل سپاهان!

مهاجم گابنی گل گهر سیرجان بعد از دریافت مجوز بازی خود در ترکیب اصلی این تیم قرار گرفت.

مهاجم گابنی اینبار بدون ترس مقابل سپاهان!

به گزارش "ورزش سه"، اریک بایناما یکی از خبرسازترین بازیکنان فوتبال ایران طی یکسال گذشته بوده است؛ این مهاجم گابنی پارسال در 3 مسابقه برای گل گهر به میدان رفت اما با شکایت تیم های روبه رو مواجه شد و از این رو کمیته انضباطی هر 3 بازی را 3 بر صفر به سود حریفان کرد.

بایناما که مجوز بازی در لیگ ایران را نداشت مدتی به صورت قرضی به استقلال تاجیکستان رفت اما از ابتدای تمرینات گل گهر برای فصل جدید به ایران برگشت و کارش را زیر نظر امیر قلعه نویی از سر گرفت.

این مهاجم گابنی البته به واسطه رای کمیته انضباطی حق حضور در مسابقات اول گل گهر را نداشت اما بعد از اعتراض باشگاه سیرجان سرانجام روز پنجشنبه کمیته استیناف مجوز بازی او را صادر کرد.

بر این اساس امیر قلعه نویی در مسابقه امشب تیمش مقابل سپاهان او را درترکیب اصلی قرارداده است. جالب اینکه بایناما پارسال نیز اولین بازی خود را مقابل سپاهان انجام داد که آن مسابقه را گل گهر 4 بر 2 در زمین برد اما با حکم کمیته انضباطی 3 بر صفر بازنده شد!

حالا اینبار بایناما بدون آنکه دیگر ترسی بابت محرومیت خود و تیمش داشته باشد، با انگیزه بالا مقابل سپاهان به میدان رفته و بدون شک برای موفقیت همه تلاش خود را انجام خواهد داد.

دیدگاه‌ها