کد خبر : 1840522 | 05 شهریور 1401 ساعت 02:49 | 80.7K بازدید | 57 دیدگاه

می‌خواهند پیش آن‌ها گردن کج کنم؛

هاشمی‌نسب: فحش دادند، جواب‌شان را دادم!

مربی تیم فولاد نسبت به اتفاقات دیدار اخیرشان مقابل پرسپولیس و تصویر جنجالی منتشر شده از او توضیحاتی ارائه داد.

هاشمی‌نسب: فحش دادند، جواب‌شان را دادم!

به گزارش "ورزش سه"، مهدی هاشمی‌نسب پس از پایان دیدار فولاد و تراکتور در واکنش به سوالی مبنی بر اینکه او جنجال زیادی پس از مسابقه با پرسپولیس داشته و تماشاگران حریف‌ توهینی به احسان پهلوان و سعید آقایی نکرده بودند، گفت: به مهدی شیری که توهین کردند. به من که توهین کردند. جواب های، هوی است.

او ادامه داد: جواب هر چیزی را در همان مقطع می‌دهم. فحاشی کردند و جواب‌شان را دادم. با این حال آن اتفاقات گذشته است. ان‌شاالله در بازی‌های بعد.

مربی تیم فولاد اضافه کرد: معمولا مردم ما آدم‌های مظلوم را دوست دارند ولی من مظلوم نیستم! هر کسی فحش بدهد، جواب او را خواهم داد! حالا می‌خواهد یک نفر یا ۲۰ میلیون نفر، ۴۰ میلیون نفر یا ۸۰ هزار نفر(در یک ورزشگاه) باشد. خدا آن‌قدر به من لطف داشته که جواب‌شان را بدهم.

هاشمی‌نسب در واکنش به اینکه توهین او به تماشاگران پرسپولیس به‌صورت تصویری منتشر شده است، ابراز کرد: اصلا اینطور نیست. باید ۵ تصویر قبلی آن لحظه هم نشان داده می‌شد و بعد اظهار نظر می‌کردند. فقط یک عکس را منتشر کردند و روی آن مانور دادند.

او تاکید کرد: من هیچ‌وقت شروع کننده بحث نبودم؛ آنها شروع کردند و من جواب‌شان را دادم. تعارف که ندارم. آن‌ها می‌خواهند من عذخواهی کنم، بگویم ببخشید و گردن کج کنم تا مثل خیلی از افراد مورد علاقه آنها، محبوب شوم ولی من این کارها را نمی‌کنم. من که کاری با آنها ندارم و هیچ‌وقت هم به آن افراد فکر نمی‌کنم. به خودم و خانواده‌ام فحاشی کردند که جواب‌شان را دادم.

دیدگاه‌ها