کد خبر : 1840711 | 06 شهریور 1401 ساعت 01:27 | 208.7K بازدید | 14 دیدگاه

شماره ۷ در ۷ دقیقه کارش را کرد؛

جهانبخش کلاسِ پاس گذاشت! (عکس)

فاینورد با نمایش درخشان و پاس‌های تماشایی ملی‌پوش ایرانی خود به برتری پُرگل مقابل ایمن رسید.

جهانبخش کلاسِ پاس گذاشت! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، سپری کردن یک فصل سخت و دوری از ترکیب در بیشتر مسابقات منجر به تصمیم علیرضا جهانبخش برای جدایی از فاینورد نشد و این ستاره ایرانی با تصمیم به ادامه همکاری خود با این باشگاه، تاکید کرد که به دنبال اثبات توانایی‌ها و بازگشت دوباره به دوران اوج با همین تیم است.

شروع فصل ۲۳-۲۰۲۲ لیگ اردیویسه هلند برای جهانبخش خیلی خوشایند نبود و او در سه دیدار پیاپی به‌عنوان یار جانشین برای فاینورد به میدان رفت و در هر سه مسابقه فرصت کمی برای نمایش توانایی‌های خود داشت که این روند شنبه شب هم مقابل ایمن برای او ادامه یافت ولی با وجود چنین شرایطی، این ستاره ایرانی یک عملکرد عالی مقابل هواداران‌ داشت.

ویدئو: 258594

تیم فوتبال فاینورد در شرایطی که مثل سه مسابقه گذشته‌اش علیرضا جهانبخش را در ترکیب ابتدایی نداشت و روی نیمکت می‌دید، از ساعت ۲۲:۳۰ شنبه شب در استادیوم د کویپ، یکی از مسابقات هفته چهارم  لیگ اردیویسه را مقابل ایمن برگزار کرد و در نهایت، توانست به برتری ۴ بر صفر دست پیدا کند.

علیرضا جهانبخش در دقیقه ۸۴ و در شرایطی که فاینورد فقط یک گل به تیم ایمن زده بود، وارد زمین شد که در مدت کوتاه حضورش در زمین، استثنایی کار کرد و توانست یک نمایش عالی داشته باشد.

1739299

جهانبخش پس از چرخش ۱۸۰ درجه‌ای در میانه زمین و این پاس چشم‌نواز زمینه‌ساز گل دوم فاینورد مقابل ایمن شد و نخستین پاس گل فصل خود را داد.

1739298

صحنه آهسته گل هم نشان داد پاس دیدنی ستاره ایرانی فاینورد در موقعیت آفساید داده نشده و او در زمان مناسب مهاجم تیمش را در موقعیت گلزنی گذاشته است.

ستاره ایرانی فاینورد، ثانیه‌هایی پس از ورود به مسابقه، در میانه زمین صاحب توپ شد و با نگاه تیزبینانه و آگاهی محیطی بالا، با یک پاس در عمق استثنایی توپ را از بین سه مدافع ایمن عبور داد و سانتیاگو خیمنز تعویضی را در موقعیت تک به تک قرار داد تا این بازیکن گل دوم فاینورد را به ثمر رساند.

سه دقیقه پس از این گل، فاینورد بار دیگر دروازه ایمن را باز کرد، اما نتیجه بازی با همین سه گل تمام نشد و درخشش ستاره ایرانی حاضر در زمین کاری کرد تا بازهم سکوهای ورزشگاه د کویپ به وجد بیاید.

1739297

سانتر دقیق جهانبخش به مقابل محوطه ۶ قدم دروازه ایمن شرایطی به وجود آورد تا فاینورد گل چهارم را هم با تاثیرگذاری ستاره ایرانی خود بزند.

علیرضا جهانبخش در دقیقه ۱+۹۰ نفوذ تند و تیز و خطرناکی از جناح راست زمین انجام داد که ارسال زمینی و رو به جلوی دیدنی او را سباستین شیمانسکی با شوت تک‌ضرب زد، ضربه او برگشت داده شد ولی در ریباند با یک ضربه سر توانست گل چهارم فاینورد را بزند.

فاینورد در حالی که با یک گل در آستانه برتری قرار داشت، پس از ورود ستاره ایرانی خود و درخشش او توانست به یک برد پُرگل دست پیدا کند و سومین پیروزی خود را در لیگ هلند به دست بیاورد.

تیم فوتبال فاینورد در شبی که علیرضا جهانبخش روی دو گل تیمش تاثیرگذاری مستقیم داشت، توانست به پیروزی ۴ بر صفر دست پیدا کند تا ۱۰ امتیازی شود و موقتاً در صدر جدول لیگ اردیویسه هلند قرار بگیرد.

1739300

خیمنز در زمان شادی گل به خوبی متوجه شد که بیشترین تاثیر روی گل را چه کسی داشته و به همین دلیل  با اشاره دست، از جهانبخش تشکر کرد.

علیرضا جهانبخش که سال گذشته در ۲۷ مسابقه لیگ اردیویسه هلند چهار گل به ثمر رسانده و سه پاس گل داده بود، در دیدار مقابل ایمن که چهارمین حضور تعویضی پیاپی او در فصل جدید بود، توانست روی دو گل تاثیرگذاری داشته باشد و آمادگی خود را برای رسیدن به ترکیب این تیم نشان بدهد.

دیدگاه‌ها