کد خبر : 1840723 | 06 شهریور 1401 ساعت 09:20 | 3.7K بازدید | 2 دیدگاه

پیولی: هنوز جای پیشرفت زیادی داریم

استفانو پیولی، سرمربی میلان، پس از پیروزی برابر بولونیا از عملکرد تیمش ابراز رضایت کرد.

پیولی: هنوز جای پیشرفت زیادی داریم

به گزارش "ورزش سه"، میلان شب گذشته در چارچوب رقابت‌های هفته سوم لیگ ایتالیا به مصاف بولونیا رفت و موفق شد با نتیجه 0-2 از سد این تیم عبور کند. 
رافائل لیائو، گل اول این بازی را به ثمر رساند و اولیویه ژیرو نیز گل دوم را وارد دروازه حریف کرد تا پس از تساوی هفته گذشته برابر آتالانتا، سه امتیاز این بازی برای روسونری باشد. 
پیولی پس از پایان بازی به خبرنگاران گفت:«بازی برابر هواداران همیشه احساس خاصی دارد و ما سعی می‌کنیم شور و اشتیاق آنها را به انرژی خودمان در زمین تبدیل کنیم. این تیم متمرکزتر شده است و خودباوری بیشتری نسبت به گذشته دارد. ما مصمم حمله کردیم و در دفاع متحد ظاهر شدیم. از عملکرد تیم راضی هستم و می‌دانم که هنوز جای پیشرفت بیشتری داریم.»

1723315
در روزهای اخیر شایعاتی درباره احتمال انتقال 130 میلیون یورویی لیائو به چلسی به گوش رسیده است اما میلان قصد دارد او را حفظ کند و تصمیمی برای فروش او ندارد. 
این مربی ایتالیایی در این‌باره اظهار داشت:«بازیکنی با این پتانسیل باید مدام به این فکر کند که هر روز می‌تواند پیشرفت کند. لیائو رفتار درستی در تمرینات و در جریان بازی دارد و بازیکنی بسیار باهوش است. من فکر می‌کنم زبان بدن او می‌تواند گاهی باعث دردسرش شود اما او باید همیشه سعی کند که قوی‌تر شود.»
او در پاسخ به سوالی درباره عدم تعادل بین سمت راست و چپ خط حمله تیمش اضافه کرد:« ما در سمت چپ قدرت هجومی بسیاری داریم و بله، باید در سمت راست هم این قدرت هجومی را افزایش دهیم اما در عین حال باید مراقب کارهای دفاعی و فاصله ایجاد شده هم باشیم. هر اتفاقی در فوتبال ممکن است. هنوز روزهای ابتدایی فصل است و باید ببینیم شرایط به چه شکل پیش خواهد رفت.»

دیدگاه‌ها