کد خبر : 1840735 | 06 شهریور 1401 ساعت 10:39 | 5.9K بازدید | 10 دیدگاه

برونو فرناندز: با شکست برابر برنتفورد تغییر کردیم

برونو فرناندز، ستاره منچستریونایتد، معتقد است باخت سنگین برابر برنتفورد باعث ایجاد تغییر بین بازیکنان این تیم شده است.

برونو فرناندز: با شکست برابر برنتفورد تغییر کردیم

به گزارش "ورزش سه"، منچستریونایتد روز گذشته در چارچوب رقابت‌های هفته چهارم لیگ برتر انگلیس به مصاف ساوتهمپتون رفت و موفق شد با نتیجه 0-1 از سد این تیم عبور کند. 
برونو فرناندز، تک گل شیاطین سرخ در این دیدار را وارد دروازه حریف کرد تا نقش مهمی در کسب سه امتیاز ارزشمند این بازی و ثبت دومین پیروزی متوالی در فصل جدید داشته باشد. 
این بازیکن پرتغالی پس از پایان این بازی به خبرنگاران گفت:«یک یا دو پیروزی سرنوشت لیگ را تعیین نمی‌کند. ما باید با همین روحیه در ادامه فصل پیش برویم. این همان چیزی است که لازمه حضور در این باشگاه و در این تیم است.»

1739328
او با اشاره به شکست سنگین برنتفورد در هفته دوم اضافه کرد:«من احساس کردم که پس از بازی برابر برنتفورد، تغییر بزرگی در این تیم ایجاد شد. این موضوع را بلافاصله در تمرینات احساس کردم که ما می‌خواهیم سبک بازی‌مان را عوض کنیم و این را در نتایجی که گرفتیم نشان دادیم. همه پس از بازی لیورپول متوجه این موضوع شدند. ما استانداردهایی را برای خودمان تعیین کردیم تا بتوانیم به این مسیر ادامه دهیم و پیشرفت کنیم.»
فرناندز درباره گلی که در بازی روز گذشته به ثمر رساند اضافه کرد:« توپ خیلی خوبی بود. آنتونی الانگا خوب بازی کرد. همه چیز عالی بود. مارکوس راشفورد هم نفوذ کرد و فضا را برای من مهیا کرد. ما می‌خواهیم هر بازی پیروز باشیم و بازی برابر یونایتد به همین معنا است.»

دیدگاه‌ها