کد خبر : 1840813 | 06 شهریور 1401 ساعت 15:15 | 12.2K بازدید | 11 دیدگاه

مورایس کاپیتان جدید تیمش را معرفی کرد؛

بازگشت نیازمند در سیرجان پرماجرا بود

پیام نیازمند اگرچه در مصاف با گل‌گهر دو بار توپ را درون دروازه‌اش دید ولی نشان داد همان دروازه‌بان حواس جمع و آماده سابق سپاهان به چارچوب بازگشته است.

بازگشت نیازمند در سیرجان پرماجرا بود

به گزارش "ورزش سه"، روزهای دوری پیام نیازمند از سپاهان هم برای خودش و هم برای هواداران و کادر فنی این تیم بسیار سخت سپری شد. کریستوفر کنت که برای پر کردن جای او به اصفهان آمده بود، نتوانست در حد و اندازه‌های او باشد و در میانه فصل رشید مظاهری برای پر کردن ضعف خط دروازه سپاهان به عنوان خریدی پر سر و صدا از استقلال به اردوی طلایی‌پوشان پیوست.
با این حال اضافه شدن مظاهری هم خیلی نتوانست دردی از سپاهانی‌ها دوا کند و خود این سنگربان هم در نیمه دوم فصل گذشته و همینطور رقابت‌های آسیایی چندان از عملکرد خودش رضایت نداشت تا در پنجره تابستانی محمدرضا ساکت به دنبال بازگرداندن نیازمند برود که برای حضور در جام جهانی بازی کردن در پورتیموننس را مشروط به ادامه حضورش در فوتبال پرتغال کرده بود.
نیازمند تا جایی که توانست برای به دست آوردن جایگاه ثابت در پرتغال به حضورش در این کشور ادامه داد ولی وقتی دید شرایط مهیا نیست به یکباره پیشنهاد سپاهان را پذیرفت و در شرایطی بازگشت که رشید مظاهری همچنان به عنوان رقیبی جدی می‌تواند سد راه او برای قرار گرفتن در ترکیب اصلی باشد.
با این حال در سومین بازی فصل مطابق انتظار مورایس مظاهری را روی نیمکت قرار داد تا نیازمند در بازگشت به سپاهان خیلی برای بازی کردن انتظار نکشد. البته این بازی برای نیازمند چندان هم ساده نبود و او هنوز گرم نشده بود که شوت بایناما از محوطه شش قدم به زاویه مخالف او زده شد و اگر واکنش سریع این دروازه‌بان نبود گل اول مسابقه خیلی زود به ثمر می‌رسید. در ادامه و به خصوص در نیمه اول نیازمند تحت فشار قرار داشت ولی بدون اشتباه کار کرد و سعی کرد در بازیسازی هم با توجه به پرس شدید تیم میزبان به کمک تیمش بیاید. 

1739475

در نیمه دوم هم نیازمند لحظات سختی را تجربه کرد و یکبار شوت مهاجم گل‌گهر را که از فاصله‌ای دو سه متری زده شد به کرنر فرستاد ولی روی برخورد توپ به پای داسیلویرا و منحرف شدن توپ و همینطور ارسال دقیق نوید عاشوری کاری از دستش برنیامد تا در بازگشت به لیگ برتر دو بار طی 90 دقیقه گل خورده باشد.
نکته دیگر این مسابقه برای نیازمند گرفتن بازوبند کاپیتانی از محمدرضا حسینی پس از خروج این بازیکن از زمین بود که با توجه به صحبت‌های حسینی در میکسدزون خبری درباره دستور مورایس برای دادن بازوبند به سنگربان تیم، به نظر می‌‎رسد در بازی‌های آینده با توجه به ثابت نبودن نفرات هجومی سپاهان بیشتر شاهد بستن بازوبند بر بازوان دروازه‌بان 27 ساله سپاهان باشیم که به ایران بازگشته تا با نمایش‌هایی که در ترکیب زردپوشان اصفهانی ارائه می‌کند جایگاهش در تیم ملی را برای حضور در جام جهانی قطر حفظ کند.

دیدگاه‌ها