کد خبر : 1840831 | 06 شهریور 1401 ساعت 16:55 | 13.1K بازدید | 6 دیدگاه

با گل و پاس گل

درخشش لوئیس سوارز در آستانه ال‌کلاسیکوی اروگوئه

لوئیس سوارز بامداد امروز برای ناسیونال یک گل زد و یک پاس گل داد تا به بهترین شکل مهیای بازی با پنیارول در ال‌کلاسیکوی فوتبال اروگوئه شود.

درخشش لوئیس سوارز در آستانه ال‌کلاسیکوی اروگوئه

به گزارش "ورزش سه"، لوئیس سوارز پس از جدایی از اتلتیکومادرید و با وجود پیشنهاداتی که از چند باشگاه اروپایی داشت، در نهایت ترجیح داد به باشگاه سابقش، ناسیونال اروگوئه برگردد. هواداران ناسیونال بی‌تاب بازگشت او بودند و استقبال فوق‌العاده‌ای هم از او کردند. شروع سوارز چندان خوب نبود و ناسیونال در جام سود آمه‌ریکانا حذف شد ولی این تیم در لیگ اروگوئه روندی صعودی دارد و سوارز نیز نقش مهمی در پیروزی های اخیر ناسیونال داشته است.

1739446

سوارز بامداد امروز در ششمین بازی خود با پیراهن ناسیونال فوق العاده کار کرد. ناسیونال میهمان مونته‌ویدئو سیتی بود و توانست میزبانش را 1-3 شکست دهد. سوارز دقیقه هشت بازی پاس گل اول را داد و دقیقه 27 توانست با یک ضربه تماشایی گل دوم را بزند. این دومین گل سوارز پس از بازگشت به ناسیونال بود. دقیقه 50 او یک گل دیگر نیز زد که توسط وی ای آر مردود اعلام شد. او دقیقه 58 جای خود را به جیگلیوتی داد و همین بازیکن دقیقه 89 حساب کار را 1-3 کرد. 

1739447

ناسیونال با 12 امتیاز صدرنشین لیگ است و هفته بعد در ال‌کلاسیکوی معروف فوتبال اروگوئه میزبان پنیارول خواهد بود. سوارز پس از پیوستن به ناسیونال گفته بود که دوست دارد در این بازی حساس هواداران تیمش را خوشحال کند. او با یک گل و یک پاس گل به استقبال ال‌کلاسیکو رفت و حال باید دید شنبه هفته بعد چه خواهد کرد.

دیدگاه‌ها