کد خبر : 1840841 | 06 شهریور 1401 ساعت 17:52 | 103.5K بازدید | 87 دیدگاه

برومند: کاوه جان؛ جای یاغی در تلویزیون است!

پرویز برومند، سنگربان اسبق استقلال در یک پست اینستاگرامی، نسبت به احتمال انتقالی کاوه رضایی به پرسپولیس واکنش نشان داد.

برومند: کاوه جان؛ جای یاغی در تلویزیون است!

به گزارش "ورزش سه"، هنوز به‌درستی مشخص نیست که کاوه رضایی برای فصل بعد پیراهن چه تیمی را بر تن خواهد کرد. لژیونر سابق فوتبال ایران در نقل و انتقالات تابستانی به استقلال پیوست اما هنوز قرارداد خود را به‌صورت رسمی با آبی‌ها امضا نکرده که علت این موضوع، پر بودن لیست بازیکنان بزرگسال این تیم برای لیگ بیست و دوم است.

در این بین شایعاتی درخصوص احتمال پیوستن کاوه رضایی به پرسپولیس مطرح شده و گفته می‌شود او با سرخ‌پوشان مذاکراتی را نیز انجام داده است. در صورتی‌که این اتفاق رخ دهد، یک یاغی دیگر به لیست بلند بالای بازیکنان مشترک سرخابی‌ها اضافه خواهد شد و همین مسئله باعث واکنش سنگربان اسبق استقلال شده است.

1739518

پرویز برومند در یک پست اینستاگرامی که با اشکان درویشی مجری تلویزیون به اشتراک گذاشته، صحبت‌های قابل توجهی را مطرح کرده است. برومند با کنایه به لقب یاغی برای رضایی و مقایسه آن با سریال معروف یاغی که این روزها طرفداران زیادی دارد، صحبت‌هایی را مطرح کرده که گزیده آن را در زیر می‌خوانیم:

* قبل از هرچیزی کاوه جان اگه تصمیم به رفتن گرفتی یادت باشه دیگه تو این دوره زمونه جای یاغی‌ها شبکه نمایش خانگیه، نه توی زمین فوتبال و یاغی الان برای ایرانی‌ها علی شادمانه نه تو عزیزم

* بگذریم از اینکه به احتمال زیاد اخباری که شنیده میشه درسته اما دو تا مطلب مهم

* آقای کاوه خان رضایی یادت باشه اگه ایران تورو میشناسن مدیون همین هوادار استقلالی و اینو یادت باشه این هوادار زیر پرچم ناصرخان یاد گرفته که گلبرگ مغرور بمونه و اصلا التماس نکنه و گردن کج نکنه.

و همونجایی که پست آخرت رو پاک کردی باید می‌ذاشتیمت کنار نه الان؛ اگه خیلی متعصب استقلالی بودی یه نیم فصل فقط هوادار میموندی و حمایت و تشویق میکردی نه مثل الان پیاده روی روی اعصاب هوادار!!

* نقل و انتقالات شگردهای خاص خودش رو داره و بخصوص در ایران کلا متفاوت‌تر از هر کجای دنیاست و تیم‌ حرفه‌ای و کاربلد میخواد و با خواهرزاده و برادرزاده و دایی و عمو و مشورت و دخالت فامیل نمیشه جمعش کرد.

دیدگاه‌ها