کد خبر : 1840860 | 06 شهریور 1401 ساعت 19:35 | 4K بازدید | 0 دیدگاه

علی نژاد: خسروی وفا رقیب قدرتمندی بود

نامزد ریاست کمیته ملی المپیک گفت: من چند ماهی مسئولیتی در ورزش کشور نداشتم و رقیب قدرتمندی مثل خسروی وفا رئیس کمیته پارالمپیک پیش رویم بود.

علی نژاد: خسروی وفا رقیب قدرتمندی بود

به گزارش ورزش سه و به نقل از فارس، مهدی علی نژاد بعد از برگزاری انتخابات ریاست کمیته ملی المپیک در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ریاست خسروی وفا بر کمیته ملی المپیک را به ایشان تبریک می‌گویم و مجمع پرحرارت و پر جنب و جوشی بود. دور اول آرا مساوی شد و در دور دوم خسروی وفا با اختلاف یک رای برنده شد. من چند ماهی مسئولیتی در ورزش کشور نداشتم و رقیب قدرتمندی مثل خسروی وفا رئیس کمیته پارالمپیک پیش رویم بود و از تمام کسانی که به من رای دادند تشکر می‌کنم.

علی‌نژاد در مورد اینکه برخی معتقدند با عدم انتخاب او خطر از بیخ گوش ورزش ایران گذشت، گفت: ازخودشان بپرسید.

وی در خصوص اینکه دو عضو مجمع در میانه رای گیری دور دوم وارد مجمع شدند و آیا به این مساله اعتراضی دارد، عنوان کرد: نه، بالاخره اعضای مجمع ممکن است با تاخیر وارد شوند. هیچ مشکلی هم از این جهت نبود و نماینده شورای المپیک آسیا هم این را تایید کرد. کلا اعتراضی به هیچ موضوع خاصی ندارم.

علی نژاد در مورد اینکه قبل از انتخابات اسم شما بین نامزدها نبود اما بعد اضافه شد، گفت: من نامه ای نوشتم و معترض شدم و به همین دلیل اسم من اضافه شد نامه موثر بود.

علی نژاد در مورد اینکه نصف بعلاوه یک  آرا می شد  28 و نیم گفت: در دور دوم اکثریت نسبی ملاک است.

دیدگاه‌ها