کد خبر : 1840877 | 06 شهریور 1401 ساعت 22:11 | 8.8K بازدید | 5 دیدگاه

برتری سایپا و تساوی‌های ادامه‌دار بدون گل؛

روز دوم رقابت‌های لیگ دسته اول برگزار شد

روز دوم هفته دوم رقابت‌های لیگ دسته اول با برگزاری 5 مسابقه در شهرهای مختلف کشور پیگیری شد.

روز دوم رقابت‌های لیگ دسته اول برگزار شد

به گزارش "ورزش سه"، روز گذشته چهار دیدار از هفته اول مسابقات لیگ آزادگان برگزار شد که نکات قابل توجه این روز پیروزی انضباطی چوکا بر وحدت خراسان و گلباران شاگردان محسن بیاتی‎‌نیا توسط شمس آذر در قزوین بود. همچنین مصاف دو تیم شهرداری آستار و مس شهربابک در سرچشمه و خیبرخرم آباد و پارس جنوبی جم در خرم آباد به تساوی بدون گل انجامید تا شاگردان سعید دقیقی صدرنشین روز اول مسابقات باشند.
از امروز ساعت 19 دو مسابقه دیگر نیز در چارچوب هفته اول مسابقات برگزار شد که نتایج آن به شرح زیر رقم خورد.

ون پارس اصفهان 0  فجر سپاسی شیراز0؛ تقسیم امتیاز صعود کننده و سقوط کننده 
دریکی دیگر از بازی‌های هفته اول رقابت های لیگ دسته اول فوتبال  تیم های ون پارس اصفهان و فجر سپاسی شیرازدر اصفهان به مصاف یکدیگر رفتند که در نهایت این بازی با نتیجه بدون گل به پایان رسید. نیمه اول این دیدار هر دو تیم به محک حریف پرداختند و بیشتر توپ در میانه های میدان در جریان بود تا در نتیجه هیچ توپی از دروازه ها عبور نکند و بازی با نتیجه بدون گل در پایان 45 دقیقه اول به پایان برسد. در نیمه دوم این بازی نیز تلاش هر دو تیم بی نتیجه بود تا این دیدار بدون گل به پایان برسد و هر یک از تیم ها به یک امتیاز قناعت کرده باشند.

*چادرملو اردکان 1 آرمان گهر سیرجان؛ فرار شاگردان اخباری از شکست 
در دومین روز از بازی‌های هفته اول رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال دو تیم چادرملو اردکان و آرمان گهر سیرجان از ساعت 19 در ورزشگاه یادگار امام (ره) قم به مصاف هم رفتند که بعد از 90 دقیقه تلاش با نتیجه 1بر1 به پایان رسید. در نیمه اول این دیدار هر دو تیم در دقایق اولیه به محک یکدیگر پرداختند تا بتوانند بر بازی مسلط شوند که در نهایت این شاگردان قاسم شهبا بودند که در دقیقه 28 توانستند توسط سجاد حسامی به گل برسند و یک بر صفر از حریف خود پیش بیفتند. این نتیجه تا پایان نیمه اول نیز پابرجا ماند ولی در نیمه دوم این بازی و در حالی که بازی به دقایق پایانی خود نزدیک می شد و همگان بر این بارو بودند که آرمان گهر پیروز میدان شده است، شاگردان اخباری توانستند توسط ابوالفضل عکاشه به گل تساوی دست پیدا کنند تا در اولین حضور خود در لیگ دسته اول با شکست میدان را ترک نکرده باشند.

سایپا 2 دریای بابل 0؛ شاگردان فکری گام اول را محکم برداشتند
در ادامه  بازی‌های هفته اول رقابت های لیگ دسته اول فوتبال تیم های سایپای تهران و دریای بابل از ساعت 19:15 دقیقه در ورزشگاه شهید دستگردی تهران به مصاف هم رفتند که این دیدار بعد از 90 دقیقه تلاش با نتیجه 2بر0 به سود نارنجی پوشان سایپا به پایان رسید.
در نیمه اول این دیدار شاگردان محمود فکری سعی داشتند از همان ابتدا توپ و میدان را در اختیار بگیرند که همین گونه نیز شد و در دقیقه 11 عارف حاجی عیدی با پاسی که به مجتبی ممشلی داد، سایپا را به گل اول مسابقه رساند. تا دقایق پایانی نتیجه همچنان یک بر صفر به سود شاگردان محمود فکری بود که در دقیقه 88 سایپا توانست توسط حامد کتاب به دومین گل خود دست یابد تا برخلاف فصل گذشته شروع خوبی در رقابت ها داشته باشد.

 *استقلال خوزستان 0 شهرداری همدان 0؛ ادامه تساوی‌های پرتکرار 
یکی دیگر از مسابقات هفته اول به میزبانی شاگردان پورموسوی مقابل شهرداری همدان برگزار شد که این مسابقه نیز مانند دو مسابقه روز گذشته و همینطور دیدار امروز ون‌پارس و فجرشهید سپاسی با تساوی بدون گل تمام شد. در این دیدار هر دو تیم تلاش خود را برای باز کردن دروازه‌ها بکار گرفتند اما هیچ کدام نتوانستند توپی از دروازه‌ها را عبور دهند تا هر یک به یک امتیاز این بازی رضایت دهند.

خلیج فارس ماهشهر0  استقلال ملاثانی 2؛ شروع خوب برای شاگردان اشکش
تیم‌های خلیج فارس ماهشهر و استقلال ملاثانی در ادامه  بازی‌های هفته اول رقابت‌ های لیگ دسته اول فوتبال از ساعت 19:30 دقیقه در ورزشگاه تختی آبادان به مصاف هم رفتند که بعد از 90 دقیقه تلاش با نتیجه 2بر0 به سود استقلال ملاثانی به پایان رسید. استقلال ملاثانی که هم چون چند فصل گذشته بر روی نیمکت خود از ابراهیم اشکش بهره می برد در این بازی پس از اتمام کشمکش‌های مربوط به واگذاری امتیاز این تیم به پرسپولیس خوزستان در همان دقایق ابتدایی توانست در دقیقه 9 توسط امین هاشمی به گل برسد تا بازی با شرایط بهتری برای آنها دنبال شود. شاگردان ابراهیم اشکش تا پایان بازی توانستند از تک گل زده خود به خوبی محافظت نمایند و در دقایق تلف شده مانند سایپا به گل رسیدند و اینبار توفیق ربیعی بود که با پاس حسن معاوی و ثبت گل دوم، استقلال ملاثانی را در شروع مسابقات به سه امتیاز ارزشمند رساند.

1739633
1739634
1739635

(عکاس: محمد دورنشان)

دیدگاه‌ها