کد خبر : 1840904 | 07 شهریور 1401 ساعت 01:18 | 11.1K بازدید | 4 دیدگاه

پی‌اس‌جی 1-1 موناکو: تیم گالتیه هم امتیاز از دست داد

پاری سن ژرمن در هفته چهارم لیگ یک، در خانه مقابل موناکو با تساوی 1-1 متوقف شد.

پی‌اس‌جی 1-1 موناکو: تیم گالتیه هم امتیاز از دست داد

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان کریستوف گالتیه که در سه دیدار قبلی به پیروزی‌های پُرگلی رسیده بودند، در دیدار امشب مقابل موناکو حسابی به دردسر افتادند و در نهایت، به یک امتیاز از این دیدار رضایت دادند.

بازی با برتری پاریسی‌ها آغاز شد و بازیکنان این تیم در دقایق ابتدایی توپ و میدان را در اختیار داشتند اما در مقابل، موناکو، به دنبال استفاده از ضدحملات بود و در دقیقه 20، روی یکی از همین ضدحملات به گل رسید. توپ ربایی محمد کامارا از مسی در میانه زمین و سپس پاس دقیق الکساندر گولووین، کوین فولاند را در موقعیت گلزنی قرار داد و او هم با یک ضربه دقیق، دروازه جان‌لوئیجی دوناروما را باز کرد.

1739649
1739650

بعد از این گل حملات بازیکنان پاری سن ژرمن ادامه پیدا کرد و این تیم چند بار تا آستانه زدن گل تساوی پیش رفت؛ از جمله در دقیقه 44 که ضربات لیونل مسی و کیلیان امباپه دو بار پیاپی به تیر دروازه موناکو برخورد کرد و در نهایت، نیمه اول، با همان یک گل به پایان رسید.
در نیمه دوم هم پاری سن ژرمن حملات بیشتری روی دروازه حریف داشت اما تا دقیقه 70 و اعلام یک ضربه پنالتی برای این تیم، نتوانست از موقعیت‌هایش استفاده کند. داور ابتدا برخورد نیمار با ماریپیان را پنالتی تشخیص نداد اما بعد از اینکه از VAR استفاده کرد، نقطه پنالتی را نشان داد. خود نیمار پشت ضربه قرار گرفت و بعد از یک دورخیز و مکث طولانی، توپ را به گوشه دروازه الکساندر نوبل فرستاد.

1739651

در دقایق پایانی پی اس جی فرصت داشت تا به گل برتری برسد که بهترین آن در دقیقه 83 بود؛ جایی که امباپه با نوبل تک به تک شد اما دروازه‌بان آلمانی با یک شیرجه تماشایی، توپ را با سینه دفع کرد.
در دقایق پایانی بازی کمی به خشونت کشیده شد اما توپ دیگری از خط دروازه‌ها عبور نکرد و بازی با تساوی 1-1 به پایان رسید. 
 

دیدگاه‌ها