کد خبر : 1840914 | 07 شهریور 1401 ساعت 08:31 | 19.5K بازدید | 1 دیدگاه

قهرمانی‌جهان؛ برد پُردردسر فرانسه مقابل میزبان

تیم ملی والیبال فرانسه در یک بازی پر از هیجان و نزدیک با نتیجه ٣-٢ مقابل اسلوونی به پیروزی رسید.

قهرمانی‌جهان؛ برد پُردردسر فرانسه مقابل میزبان

به گزارش "ورزش سه"، با توجه به آنچه که در یک سال گذشته اتفاق افتاده به جرات می‌توان گفت که فرانسه مدعی شماره یک کسب عنوان قهرمانی در رقابت‌های والیبال قهرمانی جهان محسوب می‌شود. آن‌ها ابتدا فاتح المپیک توکیو شدند و بعد هم همین اخیرا به مقام قهرمانی لیگ ملت‌ها دست یافتند.

فرانسه، شب گذشته، در دومین مسابقه خود در چارچوب رقابت‌های قهرمانی جهان مقابل اسلوونی قرار گرفت و موفق شد در یک جدال سخت حریف خود را با نتیجه ٣-٢ شکست دهد. همچنین با توجه به این که بازی آخر فرانسوی‌ها مقابل کامرون است، باید صعود آن‌ها به عنوان صدرنشین به مرحله بعد را قطعی تلقی کرد.

در ست نخست بازی دیشب، فرانسه بهتر عمل کرد و در نهایت، با نتیجه ٢۵-٢١ حریف خود را از پیش رو برداشت. در دو ست بعدی، اسلوونی نمایش فوق‌العاده‌ای ارائه داد و با نتایج ٢۵-٢٢ و ٢۵-٢٣ حریف قدرتمند خود را از پیش رو برداشت. میزبان می‌توانست در ست چهارم کار قهرمان المپیک و لیگ ملت‌ها را تمام کند اما تیم آندره‌آ جیانی با چنگ و دندان و نتیجه ٣۴-٣٢ پیروز شد. در ست پنجم هم فرانسه که روحیه گرفته بود ١۵-٧ اسلوونی را شکست داد تا به یک برد سخت اما ارزشمند دست پیدا کند.

1739688

دیدگاه‌ها