کد خبر : 1840948 | 07 شهریور 1401 ساعت 11:51 | 13K بازدید | 1 دیدگاه

خشم سرمربی استرالیا: لیگ، تیم ملی را نابود می‌کند

گراهام آرنولد، سرمربی تیم ملی استرالیا، از برنامه‌ریزی و تقویم مشخص شده برای لیگ این کشور بسیار عصبانی است.

خشم سرمربی استرالیا: لیگ، تیم ملی را نابود می‌کند

به گزارش "ورزش سه"، استرالیا به زودی باید خودش را برای رقابت در جام جهانی 2022 قطر آماده کند اما به نظر می‌رسد که آرنولد از شرایط این تیم به هیچ‌وجه راضی نیست. 
مسابقات لیگ داخلی این کشور قرار است از تاریخ هفتم اکتبر و با برگزاری دیدار ملبورن سیتی برابر وسترن یونایتد آغاز شود و این موضوع چندان به مذاق آرنولد خوش نیامده است، چرا که آخرین بازی این لیگ در فصل گذشته در تاریخ 28 می برگزار شد و این دوری طولانی مدت به ضرر تیم ملی خواهد بود. 

1722073

او در گفتگو با دیلی میل اظهار داشت:« فاصله بین دو فصل این لیگ به ضرر ماست و تیم ملی را نابود خواهد کرد. هرگز درک نکردم که چرا این دیدارها از فاصله آوریل تا اکتبر یا نوامبر برگزار نمی‌شود. من دوست داشتم چندین بازی دوستانه در ماه سپتامبر و اکتبر داشته باشم اما بازیکنان این لیگ در حال حاضر آماده برگزاری بازی نیستند، بنابراین نمی‌توانم آنها را دعوت کنم.»
آرنولد، درباره شانس کم بازیکنان جدید برای ورود به فهرست تیم ملی با توجه به آغاز دیرهنگام لیگ گفت:« من تقریبا می‌دانم که قرار است با چه بازیکنانی به قطر بروم اما با توجه به این که امسال سال جام جهانی است، این موقعیت به هیچ‌وجه ایده‌آل نیست. فدراسیون فوتبال استرالیا تمام تلاشش را کرد و فصل را سه هفته جلو انداخت اما در سطح ملی، هر اتفاقی می‌تواند تاثیر بسیاری در سرنوشت تیم داشته باشد.»

دیدگاه‌ها