کد خبر : 1841195 | 08 شهریور 1401 ساعت 17:55 | 4.2K بازدید | 6 دیدگاه

آرسنال باید پیشرفت کند

آرتتا: صدرنشینیم ولی هنوز ابتدای فصل است

میکل آرتتا از سبک بازی آرسنال و نتایج خوب تیمش راضی است ولی گفت که هنوز در ابتدای راهند و فصلی طولانی در پیش خواهد بود.

آرتتا: صدرنشینیم ولی هنوز ابتدای فصل است

به گزارش "ورزش سه"، آرسنال فصل را عالی شروع کرده و پس از کسب چهار پیروزی و با 12 امتیاز صدرنشین لیگ برتر انگلیس است. توپچی‌ها شنبه در زمین خود موفق شدند 2-1 بر فولام پیروز شوند و حالا با روحیه‌ای مضاعف خود را مهیای بازی برابر استون ویلا می‌کنند. این بازی فردا شب به میزبانی آرسنال برگزار خواهد شد. استون ویلا با سه امتیاز از چهار بازی در رده پانزدهم قرار دارد.

1739276

میکل آرتتا، سرمربی آرسنال، در نشست خبری این بازی گفت:« بازی‌های استون ویلا را تماشا کرده‌ام و در مقایسه با دیگر تیم‌های لیگ برتر باید بگویم که از لحاظ فیزیکی شرایط بسیار خوبی دارند. هر بازی در لیگ برتر دشوار است و بازی برابر استون ویلا هم متفاوت نخواهد بود. آنها یک تیم بزرگ با بازیکنان و کادر فنی خوب هستند و انتظار یک بازی سخت و دشوار را دارم.»

آرتتا ادامه داد:« بازی با فولام را دوباره تجزیه و تحلیل کردم. استون ویلا نسبت به آخرین باری که مقابل هم قرار گرفتیم، چندان تغییر نکرده است. آنها با تعداد زیاد دفاع و حمله می‌کنند و می‌دانم که کار را برای‌مان سخت خواهند کرد.»

1739277

غایبان بازی با استون ویلا:« بعید می‌دانم توماس پارتی و اُلکساندر زینچنکو به این بازی برسند. زینچنکو از ناحیه ران مصدوم شده و پارتی هم مصدومیت زانو دارد. به خصوص شرایط توماس وخیم‌تر است. پس از اسکن جدید از ناحیه مصدوم، بهتر می‌توان در مورد شرایط توماس اظهارنظر کرد. او فصل قبل نیز از همین ناحیه مصدوم شده بود و امیدوارم مشکل او جدی نباشد.»

آرتتا معتقد است نباید دلخوش به پیروزی‌های ابتدای فصل باشند و باید روند پیروزی‌ها ادامه داشته باشد:« خوشحالم که هم خوب بازی می‌کنیم و هم خوب نتیجه می‌گیریم. سبک بازی، پیامی که به‌عنوان یک تیم منتقل می‌کنیم و پیروزی‌های متوالی، دلایل حضورمان در صدر جدول هستند. با این حال هنوز باید پیشرفت کنیم. تیم و بازیکنان می‌توانند بهتر و بهتر شوند و هنوز کارهای زیادی باید انجام دهیم. صدرنشینیم و از این بابت خوشحالم ولی هنوز در ابتدای راه هستیم.»

دیدگاه‌ها