کد خبر : 1841200 | 08 شهریور 1401 ساعت 18:35 | 9.2K بازدید | 2 دیدگاه

کونته: به حداقل دو پنجره دیگر نیاز داریم!

آنتونیو کونته، سرمربی ایتالیایی تاتنهام مدعی شد ترکیب تیمش همچنان به تقویت نیاز دارد.

کونته: به حداقل دو پنجره دیگر نیاز داریم!

به گزارش "ورزش سه"، تاتنهام در پنجره تابستانی امسال بسیار فعال ظاهر شده و چند بازیکن جدید را به ترکیب خود اضافه کرد. اسپرز شروع خوبی در فصل جدید لیگ برتر داشته و با کسب 10 امتیاز از چهار بازی، خود را به‌عنوان یکی از مدعیان کسب عنوان قهرمانی معرفی کرده است. اما آنتونیو کونته معتقد است برای تبدیل‌شدن به تیمی درجه‌یک، اسپرز به حداقل دو پنجره نقل و انتقالاتی دیگر زمان نیاز دارد.

آنتونیو کونته گفت: "قطعا اگر در یک فصل هر 6 روز یا هر هفته یک بازی انجام دهید، شرایط متفاوت است. من از الان سعی می‌کنم از بازیکنان باتجربه ترکیب تاتنهام در ترکیب اصلی استفاده کنم و بازیکنان جدید فقط یک ماه و نیم است که وارد رختکن تاتنهام شده‌اند. البته فکر می‌کنم در نهایت انتخاب‌های من در مورد ترکیب اصلی در این فصل مناسب و منطقی بوده، زیرا در چهار هفته اول چهار نتیجه خوب کسب کرده‌ایم.

1736574

وقتی هر سه روز یک مسابقه در پیش دارید، استفاده از سیستم چرخشی طبیعی است. بازیکن باید باهوش بوده و گاهی اوقات دلیل نیمکت نشینی، وارد شدن به زمین و تعویض شدن را متوجه شوند. مطمئنا در این مقطع باشگاه می‌تواند متوجه شود که آیا ما واقعا ترکیب کاملی در اختیار داریم یا شاید باید بهتر عمل کنیم.

البته قطعا در مقایسه با فصل گذشته، ما ترکیب کامل‌تری در اختیار داریم. شما به‌خوبی می‌دانید که برای رسیدن به تیم‌های مدعی دیگر در لیگ برتر انگلیس و ارائه عملکردی سطح بالا، به زمان، صبر و حداقل دو پنجره نقل و انتقالاتی دیگر نیاز داریم."

دیدگاه‌ها