کد خبر : 1841236 | 08 شهریور 1401 ساعت 21:50 | 6.7K بازدید | 1 دیدگاه

جرارد: تحت فشار هستم ولی شانه خالی نمی‌کنم

استیون جرارد، سرمربی استون‌ویلا می‌گوید با فشارهایی شدید و بی‌سابقه مواجه است ولی از چالش هدایت این تیم شانه خالی نمی‌کند.

جرارد: تحت فشار هستم ولی شانه خالی نمی‌کنم

به گزارش "ورزش سه"، استیون جرارد، اسطوره باشگاه لیورپول که این روزها به‌عنوان سرمربی روی نیمکت استون‌ویلا می‌نشیند به دلایل نتایج ضعیف این تیم در دوران مربی‌گری‌‌اش به‌شدت تحت فشار قرار دارد و هواداران خواهان اخراج او هستند.

شکست 1-0 مقابل وستهم که این هفته اتفاق افتاد سومین شکست شاگردان جرارد در چهار هفته اول فصل جدید لیگ برتر بود. او وقتی که در پایان بازی به سمت تونل ورزشگاه حرکت می‌کرد تا به رختکن برود از طرف تماشاچیان استون‌ویلایی هو شد.

این در حالی است که وقتی جرارد سال گذشته در ماه نوامبر به استون‌ویلا پیوست با استقبال پرشور هواداران روبه‌رو شد. او پیش از آن هدایت رنجرز را در اسکاتلند به‌عهده داشت و با این تیم حاکم بلامنازع لیگ برتر این کشور شده بود. هواداران استون‌ویلا انتظار داشتند تیم‌شان به هدایت او شرایط به مراتب بهتری پیدا کند.

1740249

جرارد که در 31 مسابقه استون‌ویلا در لیگ برتر تنها 11 پیروزی به‌دست آورده در آستانه بازی فردای تیمش مقابل آرسنال در یک کنفرانس خبری گفت:" ما در شرایط دشواری هستیم و فقط با کسب نتایج بهتر می‌توان از این شرایط سخت عبور کرد. ما قبلا هم نشان داده‌ایم که می‌توانیم یک دوره بد را جبران کنیم و با کسب چند نتیجه خوب در جدول به رتبه‌های بالاتر صعود کنیم.

من چه زمانی که فوتبالیست بودم و چه در دوران کوتاه مربی‌گری‌ام با دوره‌های سخت مواجه شده‌ام. مدتی است با فشارهای شدید و حملات بی‌سابقه مواجه هستم و این را می‌پذیرم و مسئولیت را به‌عهده می‌گیرم. هیچکس بیشتر از من برای تغییر شرایط مصمم نیست. من وضعیت فعلی را چالش جذابی می‌بینم و از زیر بار آن شانه خالی نمی‌کنم. من و تیمم سعی خواهیم کرد اوضاع را عوض کنیم".

دیدگاه‌ها