کد خبر : 1841392 | 09 شهریور 1401 ساعت 18:00 | 28.1K بازدید | 7 دیدگاه

ادعای ال‌چیرینگیتو؛

رفیق آسنسیو تصمیم او برای آینده را فاش کرد

شب گذشته الکس سیلوستره، خبرنگار ال چیرینگیتو، که دوستی صمیمانه‌ای با مارکو آسنسیو دارد، خبر داد که این بازیکن تصمیم گرفته تا پایان قراردادش در رئال بماند.

رفیق آسنسیو تصمیم او برای آینده را فاش کرد

به گزارش "ورزش سه"، در روزهای اخیر گمانه‌زنی‌های بسیاری درباره آینده مارکو آسنسیو در این باشگاه صورت گرفته است و کارلو آنچلوتی پس از دریافت جایزه بهترین مربی سال اروپا نیز تایید کرد که این بازیکن به دنبال جدا شدن از رئال مادرید و تجربه چالشی جدید در باشگاه دیگری است.

1735795

 بازی یک‌شنبه شب برابر اسپانیول می‌توانست بازی سرنوشت‌سازی برای این بازیکن باشد اما او 90 دقیقه روی نیمکت بود. او در سوپرجام اروپا برابر آینتراخت فرانکفورت هم غایب بود. از قرارداد آسنسیو تنها یک سال باقی‌مانده و باشگاه به او پیشنهاد تمدید ارائه نداده است. در رئال ترجیح می‌دهند او همین تابستان راهی تیمی دیگر شود اما تصمیم خود بازیکن چیز دیگری است.

1726813

شب گذشته الکس سیلوستره، دوست صمیمی آسنسیو و خبرنگار برنامه ال‌چیرینگیتو، ادعا کرد که این بازیکن تصمیم قطعی خود را گرفته و علی‌رغم نیمکت‌نشینی‌های متوالی قصد دارد در رئال بماند و برای رسیدن به ترکیب اصلی بجنگد. سه ماه دیگر جام جهانی شروع خواهد شد و آسنسیو می‌داند که ممکن است جایی درفهرست نهایی تیم ملی اسپانیا نداشته باشد ولی تصمیم او برای ماندن قطعی است. او حتی اخیرا پیشنهاد منچستریونایتد را نیز رد کرده است. سیلوستره همچنین گفت که آنچلوتی به آسنسیو قول داده است، در صورتی‌که از جدایی منصرف شود، روی او حساب خواهد کرد و اینکه هرگز ناامید نشود.

دیدگاه‌ها