کد خبر : 1843257 | 20 شهریور 1401 ساعت 18:35 | 86.8K بازدید | 26 دیدگاه

پس از یک نیمکت‌نشینی دیگر

خشم شدید آسنسیو؛ ستاره رئال نیمکت را به هم ریخت

مارکو آسنسیو امروز هم برای رئال به میدان نرفت و در دقیقه 71 که کارلو آنچلوتی آخرین تعویض خود را انجام داد، به شدت عصبانی شد.

خشم شدید آسنسیو؛ ستاره رئال نیمکت را به هم ریخت

به گزارش "ورزش سه"، به نظر می رسد که صبر و تحمل مارکو آسنسیو از نیمکت‌نشینی های متوالی در رئال تمام شده است. در دقیقه 71 بازی امروز رئال مادرید برابر مایورکا و پس از مصدومیت لوکاس واسکز، کارلو آنچلوتی، دنی کارواخال را به زمین فرستاد. کارواخال پنجمین تعویضی رئال بود و طبیعتا دیگر فرصت بازی به بازیکنانی که کنار زمین مشغول گرم کردن بودند، نمی رسید.

 

1744175
1744167

 داویده آنچلوتی، پسر کارلتو، رو به آسنسیو و ماریانو کرد و گفت که دیگر نیاز به گرم کردن نیست. آسنسیو که می دانست در این بازی هم به او فرصت نرسیده، پس از پرت کردن کاور تمرین، با عصبانیت به سمت نیمکت رفت و در مسیر به بطری آب هم یک لگد زد. او سپس با لگد ضربه‌ای هم به نیمکت زد و در نهایت نشست. وقتی دوربین در دقیقه پایانی آسنسیو را نشان داد، عصبانیت و خشم از چهره او کاملا مشخص بود.

1744168

قرارداد آسنسیو در پایان فصل تمام می شود و به نظر می رسید او همین تابستان راهی تیمی دیگر شود ولی در نهایت تصمیم به ماندن گرفت. او می دانست که فصل جاری در برنامه‌های کارلتو جایی ندارد ولی زودتر از تصور صبر او تمام شده است.

دیدگاه‌ها