کد خبر : 1841481 | 09 شهریور 1401 ساعت 23:55 | 59.4K بازدید | 16 دیدگاه

رکورد تاریخی؛ ستاره بی‌رحم و ترسناک سیتی! (عکس)

همه چیز برای ارلینگ هالند رویایی پیش می‌رود؛ هت‌تریک در 45 دقیقه مقابل ناتینگهام فارست.

رکورد تاریخی؛ ستاره بی‌رحم و ترسناک سیتی! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، ارلینگ هالند شروعی توفانی و فوق العاده در لیگ برتر داشته و امشب نیز او تنها در یک نیمه مقابل ناتینگهام فارست موفق به ثبت هت‌تریک شد. در دقیقه 12 این دیدار بود که ارسال دقیق فیل فودن از سمت چپ در مرکز محوطه جریمه به ارلینگ هالند رسید و این ستاره جوان با جایگیری دقیق خود موفق شد گل اول سیتی را وارد دروازه ناتینگهام فارست کند.

اما درخشش این بازیکن ادامه یافت و در دقیقه 23 و روی اشتباه دروازه بان حریف بود که سیتی صاحب موقعیت گلزنی شد و روی ریباند، باز هم ارلینگ هالند در بهترین منطقه ممکن حضور یافت و به راحتی دروازه خالی ناتینگهام فارست را باز کرد.

اما توفان این ستاره نروژی در نیمه اول به اینجا ختم نشد و این بار ارلینگ هالند در دقیقه 38 و در دهانه دروازه صاحب فرصت شده و با ضربه سر موفق به تکمیل هت تریک خود برابر ناتینگهام فارست و باز کردن دروازه این تیم برای سومین بار شد.

ارلینگ هالند در پنج بازی اول خود در لیگ برتر 9 گل به ثمر رسانده و موفق به پیشی گرفتن از رکورد میک کوئین و سرخیو آگوئرو، هر دو با هشت گل در پنج تجربه اول، شده است. فراموش نکنید هنوز یک نیمه پیش روی ارلینگ هالند قرار دارد و او حتی می تواند این رکورد فوق العاده و درخشان را افزایش دهد. با ادامه این روند، به نظر ستاره هایی مانند هری کین و محمد صلاح باید قبول کنند که کفش طلای این فصل به ارلینگ هالند می رسد.

1740715
1740714

17407161740713

دیدگاه‌ها