کد خبر : 1841508 | 10 شهریور 1401 ساعت 09:21 | 8.5K بازدید | 4 دیدگاه

کونته: در انگلیس هیچ‌کس از VAR راضی نیست

آنتونیو کونته، سرمربی تاتنهام، می‌گوید عملکرد کمک داور ویدیویی در انگلیس باعث ناراحتی تمام افرادی است که در فوتبال این کشور دخیل هستند.

کونته: در انگلیس هیچ‌کس از VAR راضی نیست

به گزارش "ورزش سه"، تاتنهام شب گذشته در چارچوب رقابت‌های هفته پنجم لیگ برتر انگلیس به مصاف وستهم رفت و با نتیجه 1-1 برابر این تیم متوقف شد. 
در دقیقه یازده این بازی یک پنالتی به سود تاتنهام اعلام شد اما کمک داور ویدیویی پس از وقفه طولانی و چهار دقیقه‌ای تصمیم اولیه داور را رد و اعلام کرد که خطایی در محوطه جریمه صورت نگرفته است. 
داور اصلی نیز به توصیه داوران حاضر در اتاق کمک داور ویدیویی در کنار زمین حاضر زمین شد، صحنه را از روی نمایشگر بررسی کرد و تصمیمش را تغییر داد. اتفاقی که باعث خشم شدید کونته شد. 
او پس از پایان بازی به خبرنگاران گفت:« من در پایان نیمه اول با لبخند به داور گفتم که تو باید تصمیم درست را بگیری و سپس نوبت کمک داور ویدیویی است. آنها مطمئنا باعث شرمندگی داور هستند چون باعث شدند که یک تصمیم درست را تغییر دهد. من فکر می‌کنم این خیلی خیلی عجیب است.»

1734209
این مربی ایتالیایی با انتقاد از عملکرد کمک داور ویدیویی اظهار داشت:« مشکل اینجاست که پذیرفتن این تصمیم وقتی افرادی هستند که صحنه را از پشت نمایشگر می‌بینند و دقایق طولانی فرصت دارند بسیار دشوار است. من همچنین به صدای سوت هواداران هم گوش دادم چون آنها در انگلیس به هیچ وجه از کمک داور ویدیویی راضی نیستند و این کاملا مشخص است. فکر می‌کنم حق با آنهاست چون اگر این تصمیمی است که گرفته می‌شود، یا تصمیمات آنها باورنکردنی است یا آنها چیزی از قوانین نمی‌دانند!»
کونته درباره حواشی پیش آمده در این زمینه در سایر دیدارها اضافه کرد:« وقتی نمایشگر کنار زمین است، ممکن است اشتباه انسانی باشد چون فرصت زیادی هم برای بازبینی نیست اما این شرایط واقعا عجیب است. من واقعا ناامید هستم چون آنها باید توجه بیشتری داشته باشند. آنها باید مطالعه بیشتری هم داشته باشند. من نمی‌دانم. در انگلیس با سرمربیان دیگر هم صحبت کرده‌ام و هیچکس از این شرایط راضی نیست.»

دیدگاه‌ها